Solafskærmning til bagerste sideruder
Fra : Ukendt

Dato : 26-10-06 21:44

HVOR kan man mon online finde sådan nogen solafskærmningsfiduser, så børnene
er lidt skånet mod solen?
I kender dem godt, dem der ligger pakket i en lille plast pose og folder sig
ud med et "fluff", når man tager dem ud...
Mvh Tommy

Fra : Peter Frost

Dato : 26-10-06 21:59
Fra : Brian S Jensen

Dato : 26-10-06 22:02

"TBJ" <bruussnabelaosprikdk> skrev i en meddelelse
> [...]
> I kender dem godt, dem der ligger pakket i en lille plast pose og folder
> sig ud med et "fluff", når man tager dem ud...

T-Hansen - de større tankstationer - bilist butikker m.v. Kvickly, Føtex

De er faktisk svære at komme uden om

.....hov - kom jeg til at "anbefale" T-Hansen - det var en fejl !

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Kenneth

Dato : 27-10-06 23:41