Mondeo bilradio - CD6000 - afmontering ...~
Fra : Gaffa

Dato : 25-10-06 20:30

Jeg skal have min Mondeo bilradio CD6000 ud af monteringsrammen i bilen.
Skal der et specielt stykke værktøj til eller hvordan gør jeg ?

Hilsen

Fra : Per O.

Dato : 25-10-06 20:59

"Gaffa" <XXnevertoforget@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg skal have min Mondeo bilradio CD6000 ud af monteringsrammen i bilen.
> Skal der et specielt stykke værktøj til eller hvordan gør jeg ?
>
> Hilsen

Hvis det ligner den radio som sidder i en Focus, så skal der noget
specialværktøj til, som du kan få hos Ford.

--
Per O.
www.tosseparkering.dk - Så kan de lære det!

Fra : Gaffa

Dato : 25-10-06 21:02

ok tak - jeg kører forbi Ford.

Hilsen

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 25-10-06 21:56

Hej!

Gaffa wrote:

> Jeg skal have min Mondeo bilradio CD6000 ud af monteringsrammen i bilen.
> Skal der et specielt stykke værktøj til eller hvordan gør jeg ?

Stik fire spidse pinde ind i de fire huller i fronten (to i hver side). Vrik
pindene udaf og træk. Vupti!

Alternativt kan du købe to bøjler hos Ford som kan det samme. Mener jeg gav 11,-
incl. moms for dem :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Gaffa