BMW M5 E60
Fra : Morgan Jones

Dato : 25-10-06 17:21

Så lige sådan een nede ved supermarkedet. Det er sku understated elegance
der vil noget. Fed bil!

Mvh Morgan

Fra : Lars Koch \(5000\)

Dato : 25-10-06 17:31

"Morgan Jones" <morgan@jones.dk> skrev i en meddelelse
> Så lige sådan een nede ved supermarkedet. Det er sku understated elegance
> der vil noget. Fed bil!

Var ude og prøve at køre sådan en djævel for ca. 2 mdr. siden. Det er
simpelthen en drømmebil. Meeen ligner ikke en bil til 1,8 mio men når
man først kører i den, så kan man godt fornemme hvor pengene er røget hen ;)

Fra : Peter Brandt Jørgens~

Dato : 25-10-06 17:48

" Lars Koch (5000)" <koch@galnet.DANSK> skrev i en meddelelse

> [...]
> simpelthen en drømmebil. Meeen ligner ikke en bil til 1,8 mio men når
> man først kører i den, så kan man godt fornemme hvor pengene er røget hen

Jahh.... de fleste (ca. 1,2 mio) i statskassen!

;-D

Peter Brandt Jørgensen
peterFJERNES@peterbj.dk
www.peterbj.dk (Nu over 1000 vitser og sprogblomster!!!)

Fra : Lars Koch \(5000\)

Dato : 25-10-06 17:49

> Jahh.... de fleste (ca. 1,2 mio) i statskassen!

Haha :)

Fra : Kent Glerup

Dato : 25-10-06 18:43

On Wed, 25 Oct 2006 18:30:31 +0200, " Lars Koch \(5000\)"
<koch@galnet.DANSK> wrote:

> [...]
>man først kører i den, så kan man godt fornemme hvor pengene er røget hen ;)

Har også prøvet en tur i passagesædet!!
Fy faan 507HK føles dejligt :)

/Kent Glerup

Fra : Morgan Jones

Dato : 25-10-06 19:23

> Var ude og prøve at køre sådan en djævel for ca. 2 mdr. siden. Det er

Yeah, har aldrig selv kørt i high performance BMW'er. Jeg har været heldig
mht. at have kørt i stort set alle de italienske, men de tyske, har jeg ikke
stor berøring med. Jeg tænder på det faktum at den var så diskret. Men
alligevel var der godt med udstødningsrør bag på dyret ;)