USB tilslutning i VW?
Fra : Lars Koch \(5000\)

Dato : 25-10-06 16:53

Hej
Håber der er een i denne udmærkede gruppe, der kan fortælle mig hvordan
sådan en USB tilslutning fungerer. Det skulle, sådan som jeg har opfattet
det, være muligt at tilslutte hvilken som helst USB-stick, hvor man har sin
mp3'ere liggende i max. 6 mapper....

Kan man så se info i radio'en, altså så man kan gå ind i hver mappe, og
efterfølgende se diverse nummer oplysninger på displayet i radioen, mens
musikken afspilles.

Håber der er nogen der har prøvet det :)

Lars

Fra : Ole Thomsen

Dato : 25-10-06 17:10

" Lars Koch (5000)" <koch@galnet.DANSK> wrote in message

> [...]
>
> Kan man så se info i radio'en, altså så man kan gå ind i hver mappe, og
> efterfølgende se diverse nummer oplysninger på displayet i radioen, mens

Når du nu nævner 6 mapper vil jeg tro det virker ligesom min iPod montering.

Den kører via CD-changer funktionen, og kan styre 6 playlister der hver
optræder som en CD.

Ole Thomsen

Fra : Lars Koch \(5000\)

Dato : 25-10-06 17:27

> Når du nu nævner 6 mapper vil jeg tro det virker ligesom min iPod
> montering.
>
> Den kører via CD-changer funktionen, og kan styre 6 playlister der hver
> optræder som en CD.

skal man lave en playlist, eller finder den selv ud af, at der f.eks. ligger
40 numre med beatles en mappe?

Fra : Ole Thomsen

Dato : 25-10-06 18:17

> skal man lave en playlist, eller finder den selv ud af, at der f.eks.
> ligger 40 numre med beatles en mappe?

Det er kun et gæt, men jeg vil tro den automatisk opfatter en mappe på
USB-drevet som en CD.

Ligesom den på min iPod automatisk ser de første 6 playlister som CD'er.

Ole Thomsen

Fra : Lars Koch \(5000\)

Dato : 26-10-06 05:53

> Det er kun et gæt, men jeg vil tro den automatisk opfatter en mappe på
> USB-drevet som en CD.
>
> Ligesom den på min iPod automatisk ser de første 6 playlister som CD'er.

Super... Viser den så sang info i display på radio?