Hvad får man egentlig for pengene...
Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 25-10-06 14:03

....når man tanker på en fuldpris tank såsom Q8, Shell eller Statoil? Der er
jo en pæn merpris i forhold til Jet, Uno-X og de andre discountmærker.

Ebbe

Fra : Torben Scheel

Dato : 25-10-06 14:06

Ebbe Kristensen wrote:
> ...når man tanker på en fuldpris tank såsom Q8, Shell eller Statoil? Der er
> jo en pæn merpris i forhold til Jet, Uno-X og de andre discountmærker.

Man får lov til at vente på video- og hotdogkunderne i tørvejr

--
vh
Torben, der handler hos Jet og Metax.

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 25-10-06 14:24

Torben Scheel <torben_scheel@hotmail.com> writes:

> Man får lov til at vente på video- og hotdogkunderne i tørvejr

Og 5% mindre dårlig samvittighed hos Statoil ... vistnok.

Det med prisen er meget op og ned, også hos "de store". Med Yaris'ens
forbrug kan det nu også næsten være det samme. (Jeg bilder mig i
øvrigt ind at den triller længere på literen på det der bio95 noget.)

Fra : Andersen [3650]

Dato : 25-10-06 15:26

> Man får lov til at vente på video- og hotdogkunderne i tørvejr

Samt mulighed for at tage brød med hjem til kaffen.

Fra : Brian

Dato : 25-10-06 15:44

"Andersen [3650]" <virker@ikke.dk> skrev i en meddelelse
> "Torben Scheel" <torben_scheel@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Samt mulighed for at tage brød med hjem til kaffen.

Jeg har ikke stødt på en tank med brød af acceptabel kvalitet endnu - hvor
ligger 'din' tank?

Fra : Anders Houmark

Dato : 25-10-06 17:31

Brian wrote:

> Jeg har ikke stødt på en tank med brød af acceptabel kvalitet endnu -
> hvor ligger 'din' tank?

Han skrev heller ikke "Samt mulighed for at tage acceptabelt brød med hjem
til kaffen.".

Fra : Brian

Dato : 25-10-06 18:02

"Anders Houmark" <sunsitenews@andersh.dk> skrev i en meddelelse

> Han skrev heller ikke "Samt mulighed for at tage acceptabelt brød med hjem
> til kaffen.".

Jeg fristes til at sige "Og?". Hvis _jeg_ skal have brød med hjem nogen
steder fra skal det være af acceptabel kvalitet, og det er BakeOff sjældent
i min bog...

Fra : Kåre

Dato : 25-10-06 14:23

"Ebbe Kristensen" <ebbe@ekologic.dk> skrev i en meddelelse
> ...når man tanker på en fuldpris tank såsom Q8, Shell eller Statoil? Der
> er jo en pæn merpris i forhold til Jet, Uno-X og de andre discountmærker.

Ikke her hvor jeg bor. Jeg ser ofte både Shell og Statoil være billigere end
både Jet og Uno-X.

Kåre

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 25-10-06 14:51

Kåre wrote:

> Ikke her hvor jeg bor. Jeg ser ofte både Shell og Statoil være billigere end
> både Jet og Uno-X.

Specielt hvis man kører diesel er priserne faktisk ved at have
udlignet sig mellem discount og normal stationerne - det er lidt trist,
så sparer man ikke så meget ;)

Fra : Torben Scheel

Dato : 26-10-06 06:39

Henrik Stidsen wrote:

> Specielt hvis man kører diesel er priserne faktisk ved at have
> udlignet sig mellem discount og normal stationerne - det er lidt trist,
> så sparer man ikke så meget ;)

Jeg tilbyder gerne at sælge dig diesel for 20 kr./l.

Sådan, nu sparer du over en 10'er pr. liter

--
vh
Torben

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 26-10-06 09:07

Torben Scheel wrote:

> Jeg tilbyder gerne at sælge dig diesel for 20 kr./l.
> Sådan, nu sparer du over en 10'er pr. liter

Du er da godt nok en guttermand :)

Fra : Torben Scheel

Dato : 26-10-06 09:26

Henrik Stidsen wrote:
> Du er da godt nok en guttermand :)

Bare sig til hvis du er i pengenød, så sætter jeg prisen yderligere op.

--
vh
Torben

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 26-10-06 09:34

Torben Scheel wrote:

> Bare sig til hvis du er i pengenød, så sætter jeg prisen yderligere op.

Du skal være velkommen til at kræve 100-150kr/liter, mere er vist
ikke nødvendigt lige nu :)