Voldsom Volvo.
Fra : BJ

Dato : 24-10-06 00:21

Det tog sin tid at få den lavet, men nu har Volvo virkelig introduceret en
voldsom Volvo Herregårdsvogn..

http://www.bsrab.se/news/185/

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 24-10-06 22:34

> Det tog sin tid at få den lavet, men nu har Volvo virkelig introduceret en
> voldsom Volvo Herregårdsvogn..
>
> http://www.bsrab.se/news/185/

Hmmmm.
Har da set en 4-dørs 700-serie.
Den brummer V8 og der står også Chevy bagpå.
Nogen der ved om sådan et bryllup kan godkendes?

Den lyder btw godt

--
mvh Uffe
Nu med 'deo

Fra : BJ

Dato : 24-10-06 22:35

"Uffe Bærentsen" <leitiFJERNES@hotmail.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> Hmmmm.
> Har da set en 4-dørs 700-serie.
> Den brummer V8 og der står også Chevy bagpå.
> Nogen der ved om sådan et bryllup kan godkendes?
>
> Den lyder btw godt

Er den V8 med tilhørende gearkasse så også et Volvo-produkt eller blot noget
sammenblandet miskmask?

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : uffeb1@gmail.com

Dato : 26-10-06 06:58

BJ skrev:

> Er den V8 med tilhørende gearkasse så også et Volvo-produkt eller blot noget
> sammenblandet miskmask?

Ved det ikke, har kun set bilen køre (og hørt den

--
Uffe

Fra : BJ

Dato : 26-10-06 08:54

<uffeb1@gmail.com> skrev i en meddelelse

KLIP

>Ved det ikke, har kun set bilen køre (og hørt den

O.k., jeg har både set og hørt (det hele indtil flere gange) Volvo S80 V8
AWD (med Yamaha-motor)..

Bortset fra det, var den omtalte herregårdsvogn jo netop præmieret for at
være lavet af Volvo-dele..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : uffeb1@gmail.com

Dato : 26-10-06 15:13

BJ skrev:

> [...]

Læste det lige hurtigt nok første gang

Der stod Chevy Power bag på (nat)potten (den er sort

--
Uffe