Bilen var hel i 18 timer.
Fra : BJ

Dato : 21-10-06 13:28

Hans nye bil var hel i blot 18 timer, godt skuldret..

http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=476598/

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Ukendt

Dato : 21-10-06 14:08

> Hans nye bil var hel i blot 18 timer, godt skuldret..
>
> http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=476598/

hehe, selv om han er god for en ½ milliard kr, så kan de penge hurtigt på
ben at gå på med sådanne evner

--
Tom

Fra : Mogens...

Dato : 21-10-06 16:35

> hehe, selv om han er god for en ½ milliard kr, så kan de penge hurtigt på
> ben at gå på med sådanne evner

Det var så 2. gang, bilen var udsat for en ulykke
www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,913960,00.html

Fra : Møller

Dato : 21-10-06 20:32

"Mogens..." <no@reply.dk> wrote in message

> Det var så 2. gang, bilen var udsat for en ulykke
> www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,913960,00.html

Der er mere i norske aviser.
Bl.a. Norges Børsen:

http://www.na24.no/naeringsliv/article734895.ece

Møller

Fra : Niels Bengaard

Dato : 21-10-06 17:15

> Hans nye bil var hel i blot 18 timer, godt skuldret..
>
> http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=476598/
>
> --
> Bjørn J.
> ~~wear sunscreen~~

Og så er det åbenbbart samme bil som Tommy Sharif tidligere ejede og også
kørte galt i.
Det ene billede jeg så på nettet af skaden indikerer slet ikke at bilen er
smadret. Det er en mindre frontskade, men ok, de ord sælger jo ikke.
http://www.saab4fun.com/upload/uppladd/22296krasch.jpg

Niels

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 21-10-06 17:35

BJ wrote:
> Hans nye bil var hel i blot 18 timer, godt skuldret..
>
> http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=476598/

Den skulle også være gevaldigt svlrt at håndtere ifølge til Top
Gear :
http://www.youtube.com/watch?v=fpEybMFXPFE

Fra : Ukendt

Dato : 21-10-06 18:21

BJ wrote:
> [...]
>
> http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=476598/

Den skulle også være gevaldigt svlrt at håndtere ifølge til Top

-----------------------
Utroligt at sådan en lille spoiler skulle kunne give ret meget downforce i
svingene

--
Tom

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 22-10-06 09:55

Tom (snabela) wrote:

> Utroligt at sådan en lille spoiler skulle kunne give ret meget downforce i
> svingene

Ja og de siger også noget i stil med at "nu kan den naturligvis ikke
nå topfarten på 250 MPH..." Gad vide hvor meget modstand sådan en
lille spoiler yder og hvor meget den nedsætter tophastigheden med.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 23-10-06 11:23

Tom (snabela) wrote:
> "Lars Hoffmann" <lars@intercambiodvd.com> skrev i en meddelelse

> Den skulle også være gevaldigt svlrt at håndtere ifølge til Top
> Gear :
> http://www.youtube.com/watch?v=fpEybMFXPFE

Jeg ved ikke om det er det samme klip:
"That is a big accident":