Audi får nu 5 stjerner i EuroNCAP
Fra : R. Højbjerg

Dato : 21-10-06 13:21

Afledt af en tidligere tråd (13/10-06 kl. 00.12), hvor der problemer med den
nye Audi Q7:
http://www.automotorsport.se/nyhetsmall.asp?version=39622

Ralf

Fra : BJ

Dato : 21-10-06 13:25

"R. Højbjerg" <ralf-h@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Afledt af en tidligere tråd (13/10-06 kl. 00.12), hvor der problemer med
> den nye Audi Q7:
> http://www.automotorsport.se/nyhetsmall.asp?version=39622

Som jeg læser artiklen, er AUDI lige glad med EuroNCAP.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : R. Højbjerg

Dato : 21-10-06 14:27

BJ wrote:
> Som jeg læser artiklen, er AUDI lige glad med EuroNCAP.

Sorry, det er hos NHTSA i USA den får 5 stjerner. Ikke EuroNCAP. My bad.

Ralf

Fra : Mogens...

Dato : 21-10-06 16:40

> [...]

Det samme her - hvis en lampe for sikkerhedssele what ever kan
gøre forskellen (læs Mercedes), så er den test/måling jo ligegyldig

> Sorry, det er hos NHTSA i USA den får 5 stjerner. Ikke EuroNCAP. My bad.

Gør ikke noget...