Pas på, når du tanker bilen !
Fra : Mogens...

Dato : 21-10-06 09:45

Prøv at forestille dig, at du er personen i dette filmclip.
Damm - http://bubblare.se/dackattack/

Fra : jenny og søren

Dato : 21-10-06 10:55

"Mogens..." <no@reply.dk> skrev i en meddelelse
> Prøv at forestille dig, at du er personen i dette filmclip.
> Damm - http://bubblare.se/dackattack/

avavavavav man kan da vist kalde ham for hjul-e-manden.....

DÆK blev der sagt !!!!

mvh

Søren

Fra : Hans L. Jørgensen

Dato : 21-10-06 11:09

"Mogens..." <no@reply.dk> skrev i en meddelelse
> Prøv at forestille dig, at du er personen i dette filmclip.
> Damm - http://bubblare.se/dackattack/

Dette video klip kunne jeg godt være foruden.

Umiddlebart efter jeg i 1963 havde fået kørekort, var jeg på vej til færgen
i Frederikshavn, jeg kørte bag en lastbil med anhænger, pludselig taber han
det højre baghjul med nav og bremsetromle. Hjulet fortsætter skråt ind mod
fortovet, da det ramer kantstenen springer det ca. ½ meter op i luften,
rammer en husmur, på fortovet går en pige på 12 år, resultat - dræbt på
stedet.

--
MVH Hans

Fra : JBH

Dato : 21-10-06 11:17

"Mogens..." <no@reply.dk> skrev i en meddelelse
> Prøv at forestille dig, at du er personen i dette filmclip.
> Damm - http://bubblare.se/dackattack/

Av for pokker, og så sidder man og venter på hvornår resten af lastbilen
kommer....

mvh
JBH

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 21-10-06 12:00

Mogens... wrote:
> Prøv at forestille dig, at du er personen i dette filmclip.
> Damm - http://bubblare.se/dackattack/

ARh. "kun" et hjul...

Da jeg kørte til Tyskland i sidste uge så jeg en hænger fra Danske Fragtmænd
ligge i grøften på motorvejen...
Det var sgu heldigt, at den kørte til højre og ikke til venstre direkte over
i den modsatte vognbane...