Vinterdæk
Fra : Andersen [3650]

Dato : 20-10-06 22:38

Nu er det nogle år siden jeg sidst anskaffede vinterdæk,
så jeg må blankt erkende at jeg er ikke med på seneste
mode. Derfor ville jeg blive glad for at få lidt hjælp/links
til at gøre beslutningen om valg af dæk nemmere.
Til en Skoda Octavia vil jeg gerne købe nogle rigtig
gode vinterdæk, og da jeg ved egenskaberne ændrer sig
fra str. til str. ja så må det jo være de bedste i størrelsen
195/65 R15 jeg går efter. Da det er vinterdæk vil et med
hastighedskode R eller S være glimrende. P ville sikkert
også kunne gøre det

Fra : Kasper Christensen

Dato : 20-10-06 23:20

Andersen [3650] skrev:
> [...]
> 195/65 R15 jeg går efter. Da det er vinterdæk vil et med
> hastighedskode R eller S være glimrende. P ville sikkert

Goodyear SUper Grip 7 har igen i år vundet i den størrelse som det
bedste i.flg. FDM.