Dårlig vej
Fra : Henrik

Dato : 17-10-06 20:45

Prøv at se her http://knuttz.net/hosted_pages/Russian-Roads-20061011
Og vi klager over det danske vej net.

Hilsen Henrik

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 17-10-06 20:52

Henrik brought next idea :
> Prøv at se her http://knuttz.net/hosted_pages/Russian-Roads-20061011

Man kan så undre sig over hvad folk i personbiler overhovedet laver på
sådan en vej...

Iøvrigt lidt sjovt, læg mærke til vejskiltet på dette billede:
http://media.knuttz.net/0610/russian_roads/russian_roads_09.jpg

Fra : Anders Majland

Dato : 17-10-06 21:50

> [...]
> sådan en vej...
>
> Iøvrigt lidt sjovt, læg mærke til vejskiltet på dette billede:

Vej - hvor ?

Men det må vist være en mindstehastighed for ikke at synke i ....

Fra : Ukendt

Dato : 17-10-06 22:45

"Henrik Stidsen" <nntpspam@hs235.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sådan en vej...
>
> Iøvrigt lidt sjovt, læg mærke til vejskiltet på dette billede:

Kan bedst lide dette billede
http://media.knuttz.net/0610/russian_roads/russian_roads_11.jpg

Hun skulle bare have et reb om maven så var den hjemme )

--
Tom

Fra : Leif Neland

Dato : 19-10-06 09:54

"Henrik Stidsen" <nntpspam@hs235.dk> skrev i en meddelelse
> Henrik brought next idea :
>
> Man kan så undre sig over hvad folk i personbiler overhovedet laver på
> sådan en vej...

Det er måske forårsaget af den globale opvarmning. Hvis vejen ligger i
Sibirien og plejer at være permafrossen...

Leif

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 19-10-06 18:00

Leif Neland explained on 19-10-2006 :

> Det er måske forårsaget af den globale opvarmning. Hvis vejen ligger i
> Sibirien og plejer at være permafrossen...

Der står den går fra Moskva - de har plusgrader om sommeren og sjældent
under 50 graders frost om vinteren (svjh)

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 19-10-06 18:01

Henrik Stidsen skriver:

> Der står den går fra Moskva - de har plusgrader om sommeren og sjældent
> under 50 graders frost om vinteren (svjh)

Den transsibirske jernbane går også fra Moskva..... Den har lidt af
hvert af klima....

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Morten From Sønderga~

Dato : 17-10-06 21:17

On Tue, 17 Oct 2006 21:45:06 +0200, "Henrik" <brakentorp@hotmail.com>
wrote:

>Prøv at se her http://knuttz.net/hosted_pages/Russian-Roads-20061011
>Og vi klager over det danske vej net.

Jeg har lige været i Polen, hvor vejene mange steder er temmelig
ringe, man det er da intet i forhold til dette.
--
Morten F. Søndergaard
Land Rover 90 TD '87

Fra : Ukendt

Dato : 17-10-06 22:35

"Morten From Søndergaard" <from@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har lige været i Polen, hvor vejene mange steder er temmelig
> ringe, man det er da intet i forhold til dette.

Det værste jeg personligt har oplevet var i det gamle østtyskland under
honeckers regime.
Mellem Berlin og Polen kørte jeg er sted på vejen hvor min Hannomag var lige
ved at skrabe bunden mod motorvejen. (En Hannomag ligger ca. 40 cm over
vejen).
Jeg har aldrig i mit liv set så store huller i en vej.....ja der var faktisk
en lastbil som havde fået revet et dobbelt baghjul med aksel af på den
strækning )

Da jeg så 10 år senere regnede med at nu havde vesttyskerne da fået lavet
den strækning blev jeg noget overrasket i fiestan da jeg med 130 drønede i
det første hul. UARK jeg havde en masse mønter liggende på aflæggepladsen
ved handskerummet......ALLE mønterne fløj rundt i hele bilen ved det første
hul...
Utroligt at bilen kunne holde til det knald det gav gennem hele
karossen.....resten af turen foregik med ca. 50 Km/t i stedet for 130.

Polen er ikke så slem som DDR var det i sin tid

--
Tom

Fra : Morten From Sønderga~

Dato : 17-10-06 22:52

On Tue, 17 Oct 2006 23:35:13 +0200, "Tom"
<tom_christensen(snabela)bigfoot.com> wrote:

> [...]
>Utroligt at bilen kunne holde til det knald det gav gennem hele
>karossen.....resten af turen foregik med ca. 50 Km/t i stedet for 130.

De sidste ca. 10 km i Tyskland mod grænseovergangen ved Stettin er
stadig i rigtig rigtig dårlig stand, Land-Rover'en hopper ihvertfald
noget når man kommer dampende med godt 100 km/t, henover stykket med
"Strassenschaden". I Polen er de igang med at en del asfaltarbejde,
det virker som om Tyskerne mener at vejen "blot" går til Polen, hvor
Polakkerne ser vejen som adgangen til resten af EU.
--
Morten F. Søndergaard
Land Rover 90 TD '87

Fra : Ukendt

Dato : 17-10-06 22:25

"Henrik" <brakentorp@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Prøv at se her http://knuttz.net/hosted_pages/Russian-Roads-20061011
> Og vi klager over det danske vej net.

Folk er f..... også selv ude om det når de tager ud i det føre uden
vinterdæk

--
Tom