Q: Hvad er der galt??
Fra : Galaxy

Dato : 17-10-06 13:25

Min VW Jetta fra 89 har et problem som min lille lokalmekaniker ikke rigtig
kan greje...

Når jeg kører ud af lige vej, med over 60 km/t, og drejer rattet lidt mod
venstre, samtidig med at jeg giver lidt gas, "rusker" det i bilen. Som om et
eller andet i styretøj eller gearkasse er lidt skævt. Jeg kan ikke fremkalde
"ruskeriet" i 1. og 2. gear, og det er næsten værst i 5. gear ved
motorvejshastighed. Og det er kun når jeg drejer lidt til
venstre...Problemet var der også på et tidspunkt for ca. 6 måneder siden,
men forsvandt af sig selv. Nu er det vendt tilbage, og det er ret
irriterende. Knokkelleddet ved højre forhjul er skiftet, da mekanikeren for
et ½ år siden troede det var fejlen.. Det var det ikke.

Hvad kan det være...??

Kan tilføje at "ruskeriet" ikke er til stede når jeg kobler ud.. Er der kun
når motoren skal "arbejde"...

Håber at nogen har et godt bud.. Måske haft det selv...

Lars.

Fra : mfn

Dato : 17-10-06 15:00

Defekt motorophæng?

> [...]