On Mon, 16 Oct 2006 10:24:59 +0200, "TDN"
<tdn.fjerndette@tele2adsl.dk> wrote:
>Hvorfor ikke lade FDM køre din sag (hvis du er medlem). De får jævnligt
>henvendelser fra frustererede Peugeot 307 ejere. Hvis det kommer i bladet
>Motor kan det være Peugeot vågner op.
Ja, jeg er desværre ikke medlem, og man skal have været medlem da
fejlen opstod for at de vil hjælpe. Ærgerligt for mig, men en ganske
forståelig regel.
Vi fik i øvrigt bilen retur mandag, og værkstedet påstod at den var
kørt tør for diesel, og det var årsagen til driftsstoppet.
Hvis det er sandt kan den enten nu (og ganske pludseligt) kun køre
omkring 30 km fra advarselslampen begynder at lyse, eller der er noget
galt med brændstofmåleren eller den bruger pludselig ganske voldsomt
meget diesel
Da jeg snakkede med dem mandag morgen var det første de spurgte mig om
netop om jeg havde kørt den tør, for de kunne se at lampen lyste. 7
timer senere blev jeg ringet op og fik at vide at den var kørt tør.
Hvis de skal bruge 7 timer på at konstatere det de allerførst
mistænker, så skal de sgu da have deres lærepenge tilbage
OG det er da også besynderligt at en tom tank udløser præcis den samme
fejl som jeg har fået 2 gange tidligere - med halvfuld tank
I dag fik jeg så en regning fra værkstedet, som jeg har meddelt dem at
jeg ikke agter at betale.
Stay tuned......
/Lars
--
www.tomtompoi.dk. Gratis POI til alle
www.progressio.dk