4x4/SUV med turbo
Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 14-10-06 18:36

Hejsa,

Afledt af gårdsdagens diskution kom jeg til at tænke på hvad det ellers
findes... Nissan Mureno, Kia Sorento m.fl er alle modeller som jeg synes
er ret fede, men deres præstationer er mildest talt vand ved siden af
omtalte Subaru Forester...

Hvad findes der med lidt skub i til betalelige penge?

--
Med venlig hilsen,
Martin Johansen, Kolding

Fra : Brian

Dato : 14-10-06 18:47

Martin Johansen [6000] wrote:

> [...]
> ved siden af omtalte Subaru Forester...
>
> Hvad findes der med lidt skub i til betalelige penge?

Der er intet der matcher til prisen, prøv at kigge på
http://www.bilbasen.dk/biler/fabriksnye/

/Brian

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 14-10-06 19:04

In article <4531229c$0$49204$14726298@news.sunsite.dk>,
"Brian" <nej@tak.du> wrote:

> Der er intet der matcher til prisen, prøv at kigge på

Ikke? Det skal være gulplade...

> http://www.bilbasen.dk/biler/fabriksnye/

Kigger ;)

--
Med venlig hilsen,
Martin Johansen, Kolding

Fra : Esben Juul Sørensen

Dato : 14-10-06 20:13

> Hvad findes der med lidt skub i til betalelige penge?

Kort svar: Ingenting i Danmark.

Flyt til Sverige!

MVH Esben
P.S. Mureno er en fed slæde. Der er lige kommet en performance edition i
samarbejde med et par engelske motorsportsjournalister som har gejlet en
sådan. Den idé var Nissan med på.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 14-10-06 21:43

In article <zEaYg.19904$E02.7866@newsb.telia.net>,
"Esben Juul Sørensen" <crap@hellhole.com> wrote:

> Kort svar: Ingenting i Danmark.

Nej det er jo det der er problemet... manner hvorfor bor man så langt
fra Sverige..

> Flyt til Sverige!

Ville gerne - konen vil også gerne.. men ingen af os vil væk fra venner
og familie.

> P.S. Mureno er en fed slæde.

Jeg har ikke prøvet den, men for satan hvor ser den altså cool ud når
den kommer cruisende...

> Der er lige kommet en performance edition i
> samarbejde med et par engelske motorsportsjournalister som har gejlet en
> sådan. Den idé var Nissan med på.

Har du noget info på den?

--
Med venlig hilsen,