det er fandme sørgeligt
Fra : Snuden

Dato : 14-10-06 11:40

Når folk ikke stopper op og ser efter HVAD de har ramt, som i de fleste
tilfælde er et dyr, men bare kører videre. Folk er kraftedeme dumme og
egoistiske og skulle have en omgang prygl for at være så ligeglade med liv.
Kvinden i artiklen bad da i det mindste en anden om at se hvad det var hun
havde ramt, men hvor mange gange kører folk bare videre når de har ramt et
dyr? Jeg har selv flere gange fundet lemlæstede dyr i rabatten, blandt andet
en grævling, og indrømmet, det er sku trist at stå der med et lidende dyr.
Hvad sker der lige for folk?

http://ekstrabladet.dk/112/article233541.ece

Fra : Thomas

Dato : 14-10-06 14:55

"Snuden" <snudens@gmail.com> wrote in message
> [...]
> blandt andet en grævling, og indrømmet, det er sku trist at stå der med et
> lidende dyr. Hvad sker der lige for folk?

Mon ikke en del af hendes hjerne har vidst hvad hun ramte og allerede gået i
chock der.??....... jeg har sgu aldrig bedt nogle om at køre ud og
tjekke om det nu var en kat eller en mår jeg kørte ned........ Hvis
jeg ramte jeg noget i "hundestørrelse" ville jeg nok stoppe, for netop at
tjekke at det ikke var et menneske..... hvilket minder mig om en sjov
historie for nogle år siden. Jeg mener det var i Åsum på Fyn, hvor en mand
troede han havde kørt hen over en sort affaldssæk der lå på vejen, og så var
det bare en neger der havde lagt sig til at sove....

mvh

Thomas

Fra : Bruno

Dato : 14-10-06 15:51

Thomas wrote:

> [...]
> troede han havde kørt hen over en sort affaldssæk der lå på vejen, og så var
> det bare en neger der havde lagt sig til at sove....

Du er syg i hovedet hvis du synes det var en sjov historie. Tag lige og
hold den slags i forumet hos Dansk Folkeparti.

Fra : Martin Vollert

Dato : 14-10-06 16:19

Bruno skrev:

> Du er syg i hovedet hvis du synes det var en sjov historie. Tag lige
> og hold den slags i forumet hos Dansk Folkeparti.
Klemmer dine sko ??.

--
Hilsen Martin.

http://vollert.dk

Concentration and focus are very important. If your mind wanders, you will miss things.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 14-10-06 18:18

Bruno pretended :
> Du er syg i hovedet hvis du synes det var en sjov historie. Tag lige og hold
> den slags i forumet hos Dansk Folkeparti.

Du er medlem af Enhedslisten siger du ?

Fra : Thomas

Dato : 14-10-06 16:25

"Thomas" <bambanosFJERN@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>affaldssæk der lå på vejen, og så var det bare en neger der havde lagt sig

Jeg beklager hvis jeg har stødt nogen. En stødt er en for meget.... men
det var nu sådanne historien blev skrevet i Fyens Stiftstidende dengang ....
Jeg indrømmer at det "sjove" måske ikke var til stede hvis en hvis mand var
blevet forvekslet med en sort pose........... (selvom i natten er alle
katte grå) og det er selvfølgelig tragisk for vedkommende der blev kørt
over og vedkommende der kørte over ham

Mvh

Thomas

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 14-10-06 21:05

> [...]
> natten er alle katte grå) og det er selvfølgelig tragisk for vedkommende
> der blev kørt over og vedkommende der kørte over ham

Ja, jeg hæftede mig ved sætningen "_bare_ en neger". I mine ører er det
negativt ment :(

vh

Emil

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 14-10-06 21:19

on 14-10-2006, Emil Jensen [2100] supposed :
> Ja, jeg hæftede mig ved sætningen "_bare_ en neger". I mine ører er det
> negativt ment :(

Sådan er sproget i vittigheder ofte, det er ikke så alvorligt som det
lyder.

Fra : Lars

Dato : 14-10-06 21:54

"Henrik Stidsen" <nntpspam@hs235.dk> skrev i en meddelelse
> on 14-10-2006, Emil Jensen [2100] supposed :
>
> Sådan er sproget i vittigheder ofte, det er ikke så alvorligt som det
> lyder.
>
> --
> Henrik Stidsen - Peugeot 306, HDI, 2.0 - http://henrikstidsen.dk/
>
> Tabt gods på motorvejen ? ødelagte skilte ? døde lyssignaler ?
> - Ring til Vejdirektoratets servicetelefon: 8020 2060

Light up, - det er blot sort humor, - og nej ingen bagtanke med "sort"...
Hvis du vidste hvad der bliver fyret af blandt brand/redningsmandskab/politi
ville du da krummer tæer så du havde mærker i hælene.

Jeg syntes da heller ikke den vits var specielt morsom, - men jeg læste den
måske med andre øjne, - for jeg følte mig godtnok hverken stødt det ene
eller det andet sted, men ok, - der skal nok en del til..

/lars

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 14-10-06 23:16

Lars laid this down on his screen :
> Light up, - det er blot sort humor, - og nej ingen bagtanke med "sort"...
> Hvis du vidste hvad der bliver fyret af blandt brand/redningsmandskab/politi
> ville du da krummer tæer så du havde mærker i hælene.

Husk lige at svare den rigtige person, tak.

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 15-10-06 01:01

> Sådan er sproget i vittigheder ofte, det er ikke så alvorligt som det
> lyder.

Ja, det kan der være noget om. Men det blev nu ikke fortalt som en
vittighed, ikke i mine øjne...

Emil

Fra : Kenned

Dato : 14-10-06 17:03

"Thomas" <bambanosFJERN@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> en mand troede han havde kørt hen over en sort affaldssæk der lå på vejen,
> og så var det bare en neger der havde lagt sig til at sove....

Haha ja det var da hylende grinagtigt (ironi Off)

Vor herre bevares...
Kenned

Fra : Leonard

Dato : 14-10-06 18:54

> [...]

>troede han havde kørt hen over en sort affaldssæk der lå på vejen, og så var
>det bare en neger der havde lagt sig til at sove...

Jeg synes ikke den var sjov, men sammenlignelig er den.
En fuld mand (om han var neger kan jeg ikke huske) var faldet i søvn
på vejen og blev påkørt af en bilist, der gik så meget i chok, at han
først fik forklaret det hændte som at han ikke havde ramt manden, så
der blev sat en større eftersøgning i gang efter en flugtbil med
skader på fronten. Efter en halv til en hel time fandt politiet frem
til at den eftersøgte bil faktisk holdt lige ved siden af, det var
nemlig den bil anmelderen kørte i. Den påkørte døde af påkørslen.

--
Leonard

Fra : Martin Vollert

Dato : 14-10-06 16:18

Snuden skrev:
> [...]
> en grævling, og indrømmet, det er sku trist at stå der med et lidende dyr.

Det skal lige med til historien og det er ingen undskyldning for at
bilisten ikke stopper for at se hvad der er sket, men hende med hesten
gik i den forkerte side af vejen og havde ingen reflekser på
overhovedet, og kl 20 er der sgu altså mørkt her for tiden.
Så husk reflekserne når i skal ud og gå med hunden eller bare ud og gå
her i vintertiden.
Men ellers ville jeg nu altid selv stoppe hvis jeg rammer noget, for om
ikke andet se om der er sket noget med bilen.

Fra : Uffe Ravn

Dato : 14-10-06 22:37

"Martin Vollert" <"Mit fornavn"@ertele.dk> skrev

> [...]
> overhovedet, og kl 20 er der sgu altså mørkt her for tiden.
> Så husk reflekserne når i skal ud og gå med hunden eller bare ud og gå

Sådan var det ifølge de første presseforlydender ja,
men senere blev det oplyst at hun havde gået i den rigtige side, og at man
havde fundet hendes lygte i vejsiden.

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Martin Vollert

Dato : 14-10-06 23:11

Uffe Ravn skrev:
> [...]
>>

> Sådan var det ifølge de første presseforlydender ja,
> men senere blev det oplyst at hun havde gået i den rigtige side, og at man

Ok beklager, det var bare hvad jeg læste på tekst tv i går.

Fra : Ukendt

Dato : 14-10-06 18:03

"Snuden" <snudens@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> blandt andet en grævling, og indrømmet, det er sku trist at stå der med et
> lidende dyr. Hvad sker der lige for folk?

Er du klar over, hvad folk gør ved hinanden sådan dagligt på
de forskellige arbejdspladser ???

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 15-10-06 07:54

Olsen skrev:

> Er du klar over, hvad folk gør ved hinanden sådan dagligt på
> de forskellige arbejdspladser ???

Fortæl!
Hans
http://kortlink.dk/2hsd