instrumentering
Fra : Fabricius

Dato : 13-10-06 20:00

Hey

Er der tilfældigvis nogle herinde der ved om det kan lade sig gøre at få
blåt lys i instrumenteringen i en Skoda Fabia ???

På forhånd tak

Fra : Matthias H Matthiess~

Dato : 14-10-06 04:31

"Fabricius" <zurfer@zurfer.dk> skrev i en meddelelse
> Hey
>
> Er der tilfældigvis nogle herinde der ved om det kan lade sig gøre at få
> blåt lys i instrumenteringen i en Skoda Fabia ???

Send evt. dit spørgsmål til www.dioder.dk Her vil jeg tro du kan få det
oplyst.
Hilsen Matthias

Fra : Fabricius

Dato : 14-10-06 11:34

Takker, men der skulle vel ikke være nogle der lige var kloge på det område.

Fra : Brian

Dato : 14-10-06 12:41

Fabricius wrote:
> Hey
>
> Er der tilfældigvis nogle herinde der ved om det kan lade sig gøre at
> få blåt lys i instrumenteringen i en Skoda Fabia ???

Det kan det helt sikkert, men overvej lige hvor dumt det vil se ud hvis alle
kontakter i bilen, har en anden farve.

Anyway, søg lidt på google på f.eks "tachoumbau fabia", så kommer der noget.
Jeg fandt hurtigt en enkelt pdf fil der beskriver det. Det er godt nok en
Octavia instrumentering, men forskellen er nok til at overse:
http://www.amiarts.de/bilder/tachoumbau.pdf

/Brian

Fra : Fabricius

Dato : 14-10-06 13:03

Hey brian

Tak på forhånd... ;) nu var det heller ikke hele instrumenteringen jeg
tænkte på, men kun det der lyser normalt når man kører.
Pt er det grønt, og det er for kedeligt standard. Jeg kan bare ikke lige
skifte de små SMD dioder, det ser pænt svært ud :) og det hjælper absolut
ikke at lægge farve på.. har prøvet :)

Fra : Uffe Ravn

Dato : 14-10-06 13:11

Fabricius wrote:

> [...]
> Pt er det grønt, og det er for kedeligt standard. Jeg kan bare ikke
> lige skifte de små SMD dioder, det ser pænt svært ud :)

Det er ellers det der skal til, find en elektronikkyndig der kan hjælpe dig,
for i en del tilfælde skal der faktisk mere til end at skifte de små SMD
LEDs.

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Fabricius

Dato : 14-10-06 13:35

Uhh ja, hvis jeg bare kendte en der kunne, for tør sku ikke gå igang med det
selv