Så der ros igen til svenskerne:
Fra : Bjarne Haug

Dato : 13-10-06 10:43

Jeg var i går hos Jarls bmwservice. Jeg skulle have lavet alm eftersyn og
skiftet bremser foran. Jarls ligger i Helsingborg.

Inden jeg nåede til København med toget ringede de til mig og gennemgik de
småting som de mente skulle fikses osv. og ja jeg kunne hente bilen igen i
slutningen af eftermiddagen.

Alle hjul blev indstillet/justeret korrekt (fik en plan over det som jeg
ikke rigtig fatter, men hvad), styrestang i venstre side skiftet og en anden
lille dims, skiver og klodser foran, kølervædske, bremsevædske,
pollenfilter, olie + filter. Og en justering af motoren... alt dette for
5.500dkr... Det sq ok synes jeg + de er yderst oplysende om det de laver
osv.

Og det bedste af det hele, det er anden gang jeg har været hos de drenge og
hver gang har bilen kørt bemærkelsesværdigt bedre, hvis man kan kalde den
sund igen, så er den det hehehe...

De kan varmt anbefales

vh
Bjarne
325i E36

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 13-10-06 12:42

Bjarne Haug wrote:

> Og det bedste af det hele, det er anden gang jeg har været hos de
> drenge og hver gang har bilen kørt bemærkelsesværdigt bedre, hvis man
> kan kalde den sund igen, så er den det hehehe...

Vi andre kører i biler som ikke bliver dårlige imellem eftersynene ;)

--
Per, Esbjerg

Fra : Bjarne Haug

Dato : 13-10-06 13:05

> Vi andre kører i biler som ikke bliver dårlige imellem eftersynene ;)
>
> --
> Per, Esbjerg

Hvorfor tager du den så til eftersyn?

Fra : Bjarne Haug

Dato : 13-10-06 13:07

"Bjarne Haug" <bFJERN_DETTE@haug.co.uk> wrote in message

> [...]

hehe

Men hvem har en bil der bliver dårlig da? Ikke mig. Den bliver kun bedre....
Læs hvad jeg skriver

vh
Bjarne

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 13-10-06 14:12

Bjarne Haug wrote:

> Hvorfor tager du den så til eftersyn?

Min bil har for længst passeret den dag hvor den har været til eftersyn. Et
eftersyn er kun et stempel i en bog, så kan man selv gætte om der er lavet
noget på bilen.

I stedet fortæller jeg værkstedet hvad der skal laves og betaler således
ikke for ting der ikke bliver lavet.

Jeg kan dog konstatere at SMC tager sig rigeligt betalt for visse ydelser,
f.eks. tages nemt for ½ time for at spænde en servorem. Oplevet på et
tidspunkt hvor bilen _var_ oppe at hænge under taget.

Jeg bruger ikke SMC mere :)

--
Per, Esbjerg

Fra : Bjarne Haug

Dato : 13-10-06 14:38

> [...]
> f.eks. tages nemt for ½ time for at spænde en servorem. Oplevet på et
> tidspunkt hvor bilen _var_ oppe at hænge under taget.

Hmmm næh, det sq svært når man ikke ved så meget om biler, så for min del
må jeg tage til takke med det jeg finder tilfredsstillende, jeg kan desværre
ikke sætte en diagnose hver gang, men jeg vil nu gerne forlade mig på hvad
andre ved og som jeg føler mig fornuftigt behandlet af.

Jeg kommer igen.

vh
Bjarne

Fra : Lars Knudsen

Dato : 13-10-06 14:52

On Fri, 13 Oct 2006 15:38:09 +0200, "Bjarne Haug"
> [...]

>ikke sætte en diagnose hver gang, men jeg vil nu gerne forlade mig på hvad
>andre ved og som jeg føler mig fornuftigt behandlet af.

Jeg kan kun være helt enig - behandlingen hos Jarl's er er rigtig god
- og jeg ville ofte først opdage fejl når de gjorde at man ikke kunne
køre bilen. Så er det rart at have et værksted der virker hvor de kan
finde "defekt/slidt styrestang" og skifte den. Uden at man har på
fornemmelsen bagefter at man er blevet tørret.

** Lars

Fra : Mogens...

Dato : 13-10-06 21:30

"Bjarne Haug" <bFJERN_DETTE@haug.co.uk> skrev i en meddelelse

> Jeg var i går hos Jarls bmwservice. Jeg skulle have lavet alm eftersyn og
> skiftet bremser foran. Jarls ligger i Helsingborg.

Dét værksted bruger jeg også..

> Inden jeg nåede til København med toget

Næste gang beder du blot om en lånebil - gratis

Fra : p.jarnbak

Dato : 14-10-06 09:48

"Mogens..." <no@reply.dk> wrote in message
> "Bjarne Haug" <bFJERN_DETTE@haug.co.uk> skrev i en meddelelse

> Dét værksted bruger jeg også..

> Næste gang beder du blot om en lånebil - gratis

Det er vist ikke smart at køre til københavn i en svensk bil og et dansk
kørekort(og bopæl i danmark).
Det koster vist afgift og bøde.
Hej Palle.

Fra : Mogens...

Dato : 14-10-06 09:54

"p.jarnbak" <jarnbak@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Det er vist ikke smart at køre til københavn i en svensk bil og et dansk
> kørekort(og bopæl i danmark).

Bjarne bor i DK?