Partikelfilter til en peugeot 406
Fra : René Larsen

Dato : 11-10-06 13:38

Hejsa gruppe

Ja, så gik den ikke længere. 406´eren skal have nyt partikelfilter, og det
koster ifølge min udmærkede mekaniker 6.000 - 8.000 kroner.

Det lyder for mig fuldstændig ude af proportion. Er det prisen? Hvor ofte
skal den igennem sådan en tur?

Godt nok er køreglæden stor, men der er sq en grænse.

René
6700

Fra : MikLarsen@gmail.com

Dato : 11-10-06 13:47

René Larsen skrev:
> [...]
> skal den igennem sådan en tur?
>
> Godt nok er køreglæden stor, men der er sq en grænse.

Tænk på alle de partikler du skåner miljøet for.

BMWs udskiftningsinterval er 200.000km, så på sigt er det trods alt
en begrænset udgift.

Mikael

Fra : René Larsen

Dato : 11-10-06 13:52

jow jow, er intervallet så stort kommer jeg mig også nok, men jeg synes nu
det lyder lidt voldsomt for et filter.

René

Fra : Mads Stetter

Dato : 11-10-06 14:18

René Larsen wrote:
> jow jow, er intervallet så stort kommer jeg mig også nok, men jeg
> synes nu det lyder lidt voldsomt for et filter.
>
> René

Hvor langt har din bil kørt??

MVH Stetter

Fra : René Larsen

Dato : 11-10-06 14:35

172.000

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 11-10-06 17:13

"René Larsen" <dsl177867@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> skal den igennem sådan en tur?
>
> Godt nok er køreglæden stor, men der er sq en grænse.

Overvej at ring til Peugeot i flensborg.
værkføeren dernede taler dansk.
Jeg købt en stepmotor dernede til min gamle 106GTi. Prisen i DK var 2500,
men den kostede kun 500kr i tyskland(!!).
Stumper og timer er billigere dernede. Så prøv at giv dem et ring og se om
de ikke kan finde en god pris til dig.

/Dennis

Fra : René Larsen

Dato : 11-10-06 17:30

Super. Takker mange gange. Jeg går ud fra det er Autohaus Thormann du mener,
ikk?

René

"Dennis Pedersen" <usenetspam*FJERNDETTE*@daydreamer.dk> skrev i en
meddelelse news:452d1813$0$198$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 11-10-06 18:53

> Super. Takker mange gange. Jeg går ud fra det er Autohaus Thormann du
> mener, ikk?

Jo det er det
Kan desvære ikke huske hvad værkføeren hedder

/Dennis