Italienere...
Fra : Kim Frederiksen

Dato : 11-10-06 09:47

Fem tyskere i en Audi Quattro ankommer til den italienske grænse.
Den italienske grænsevagt stopper dem og siger: " It'sa illegala to putta 5
people in af Quattro"
"Vot do you mean et'z illegal ?" spørger den tyske fører af bilen.
"Quattro meansa four" svarer den italienske grænsevagt.
"Quattro is just ze name of ze automobile" siger tyskeren uforstående.
"Look at ze papers: zis car is disignt to kerry 5 persons".
"You can'ta pulla thata one on me" svarer italieneren.
"Quattro meanse four. You have five a people ina your car and you are
therforea breaking the low".

Den tyske fører mister tålmodigheden: "You idiot! Call your zupervisor over,
I vant to speak to somevone viz more intelligence."

"Sorry" svarer italieneren. "He can'ta come. He'sa busy witha 2 guys in a
Fiat Uno"

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Bjarne Haug

Dato : 11-10-06 09:53

"Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> wrote in message
> [...]
> over, I vant to speak to somevone viz more intelligence."
>
> "Sorry" svarer italieneren. "He can'ta come. He'sa busy witha 2 guys in a

hehehe ikke ilde

Fra : Uffe Ravn

Dato : 11-10-06 10:00

Bjarne Haug wrote:

> hehehe ikke ilde

Specielt accenten er god.

Hvordan var det mon gået med en Prinze 100 eller en Moris 1000 ?

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 11-10-06 10:04

Uffe Ravn skrev:

> Hvordan var det mon gået med en Prinze 100 eller en Moris 1000 ?

Svært at sige, er vist ikke lykkedes at putte 1000 mand i en Moris
1000 - men hvis du har mod på forsøget så må du have en god tur til
Italien :)

Fra : Bjarne Haug

Dato : 11-10-06 10:17

Svært at sige, er vist ikke lykkedes at putte 1000 mand i en Moris
1000 - men hvis du har mod på forsøget så må du have en god tur til
Italien :)

Åh nej jeg har en 325i... Jeg skal ikke til Italien

Fra : Hr. Jensen

Dato : 11-10-06 14:44

Den Wed, 11 Oct 2006 11:17:18 +0200 sendte "Bjarne Haug"
<bFJERN_DETTE@haug.co.uk> følgende røgsignaler:

> [...]
>Italien :)
>
>Åh nej jeg har en 325i... Jeg skal ikke til Italien

Men udtrykket "en 3-tyrker" er til gengæld ikke helt ved siden af.

Gad vide om der er plads til hele verden i en Ford Mondeo?

--
Hr. Jensen.
Hvad skulle jeg dog i Himlen efter, når jeg dør?

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 11-10-06 14:55

Hr. Jensen skrev:

> Men udtrykket "en 3-tyrker"

"En 3 tyrker *i* "
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 11-10-06 15:35

Hans Paulin (6310) wrote:

> "En 3 tyrker *i* "

En 3-tyrker M3 i ;)

--
Per, Esbjerg

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 11-10-06 17:31

Per Henneberg Kristensen skrev:

> En 3-tyrker M3 i ;)

Okay okay!
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Christopher Stein

Dato : 11-10-06 14:57

Hr. Jensen skrev:
> [...]
>
> Men udtrykket "en 3-tyrker" er til gengæld ikke helt ved siden af.
>
> Gad vide om der er plads til hele verden i en Ford Mondeo?

ja det er der nemlig.. :p

Fra : Bjarne Haug

Dato : 11-10-06 15:35

> [...]
> Skal man tro religiøse fanatikere, så er der jo
> fyldt med muslimske selvmordsbombere og Jehovas Vidner...

Ja, mon ikke så italienerne ville lukke dem ind over grænsen....

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 11-10-06 15:40

Hr. Jensen <aage.er@musikalsk.invalid> wrote in

> Men udtrykket "en 3-tyrker" er til gengæld ikke helt ved siden af.

Det er dem med Ali fælge, Perkerings skive, tonede hinduer, serber styring,
shawarma i sæderne, fjernbetjent Alahm og det helt store muslimanlæg?

Jeg har set flere til salg til højst bedende

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 12-10-06 07:36

Kent Oldhøj wrote:

> Det er dem med Ali fælge, Perkerings skive, tonede hinduer, serber
> styring, shawarma i sæderne, fjernbetjent Alahm og det helt store
> muslimanlæg?

Jamen - det er jo en asyl-edition m/turban og interkurder

--
Per, Esbjerg

Fra : Jens F

Dato : 11-10-06 10:29

Henrik Stidsen wrote:

> Svært at sige, er vist ikke lykkedes at putte 1000 mand i en Moris
> 1000 - men hvis du har mod på forsøget så må du have en god tur til
> Italien :)

Minder mig om de to gutter, der væddede om, hvem af dem, der kunne
spejle flest æg på 5 minutter. De varmede panderne op og stillede sig i
klarstilling med æggebakkerne.
På startsignalet kastede den ene sig over opgaven med at slå æg ud på
panden i rasende fart, mens den anden så til med mild undren. Efter 4
minutter var den førende noget frustreret over den manglende interesse
hos konkurrenten.
Noget forbløffet blev han, da den anden fremdrog en dåse med torskerogn,
vred den op og spredte indholdet på den varme pande, og sejrssikkert
sagde: "Jeg véd ikke om der er 3000 eller 5000; men du kan jo prøve at
tælle efter!"

FUT sat til: dk.snak.vittigheder
--

Jens F

Fra : Andersen [3650]

Dato : 11-10-06 17:55

> [...]
>Svært at sige, er vist ikke lykkedes at putte 1000 mand i en Moris
>1000 - men hvis du har mod på forsøget så må du have en god tur til

Mon ikke Hitler kunne klare den.
2 jøder bagi, 2 foran og resten i askebægeret.

Fra : Ukendt

Dato : 11-10-06 19:39

Andersen [3650] wrote:
> Mon ikke Hitler kunne klare den.
> 2 jøder bagi, 2 foran og resten i askebægeret.

Ja grov, men fed humor du har dér.

Fra : Mogens...

Dato : 11-10-06 19:44

"Peter" <-> skrev i en meddelelse

> Ja grov, men fed humor du har dér.

Den er plat. Var så heldig at se en udsendelse på TV forleden angående en
79-årig nordmand, der tog unge med til Auschwitz for at fortælle dem histo-
rien. Der var ikke megen ballade på turen hjem !

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 11-10-06 19:48

"Mogens..." skriver:

> Den er plat. Var så heldig at se en udsendelse på TV forleden angående en
> 79-årig nordmand, der tog unge med til Auschwitz for at fortælle dem histo-
> rien. Der var ikke megen ballade på turen hjem !

Du ved udemærket godt at den lejr der ikke eksisterer, spørg selv Pia
K....

Okay, så kom der en til: Min oldefar døde i en KZ lejr.

(hvor tragisk)

Han faldt ned fra et vagttårn

Klaus
--
Modelbane Europa holder 10 års jubilæum, se hjemmesiden:

http://www.modelbaneeuropa.hadsten.dk

Fra : Mogens...

Dato : 11-10-06 19:50

> Okay, så kom der en til: Min oldefar døde i en KZ lejr.
> (hvor tragisk)
> Han faldt ned fra et vagttårn

LOL

Fra : Benny den niende

Dato : 11-10-06 20:45

Klaus D. Mikkelsen wrote:
> [...]
> K....
>
> Okay, så kom der en til: Min oldefar døde i en KZ lejr.

*LOL*

to nazister sad og snakkede da den ene sagde: nå jeg smutter - jeg har
jøder i ovnen

Fra : Hr. Jensen

Dato : 12-10-06 01:47

Den Wed, 11 Oct 2006 20:47:54 +0200 sendte "Klaus D. Mikkelsen"
<Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> følgende røgsignaler:

> [...]
>K....
>
>Okay, så kom der en til: Min oldefar døde i en KZ lejr.

Husk at jødekager skal bages i en gasovn.....

Det' gas, de ka' ta' det!

Fra : Lars

Dato : 12-10-06 21:55

"Hr. Jensen" <aage.er@musikalsk.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
>>> histo-

> Husk at jødekager skal bages i en gasovn.....

Hm, - der står "Made in Auschwitz" i bunden af dem...

/lars

Fra : Benny den niende

Dato : 11-10-06 20:43

Mogens... wrote:
> [...]
> 79-årig nordmand, der tog unge med til Auschwitz for at fortælle dem histo-
> rien. Der var ikke megen ballade på turen hjem !

ja - det var før antirygekampagnernes tid

det havde jo slet ikke gået i dag

eller familien der kørte forbi krematoriet: Der røg svigermor

Fra : Benny den niende

Dato : 11-10-06 20:38

Andersen [3650] wrote:

> Mon ikke Hitler kunne klare den.
> 2 jøder bagi, 2 foran og resten i askebægeret.

LOL - men er du sikker på at Hitler ku tænke sig at få en jøde bagi?

Fra : Ib

Dato : 11-10-06 23:00

"Andersen [3650]" <virker@ikke.dk> skrev i en meddelelse

> Mon ikke Hitler kunne klare den.
> 2 jøder bagi, 2 foran og resten i askebægeret.

Hvorfor har en hel del tyskere cykler med når de er på ferie i Danmark ?
<
<
<
<
<
<
<
<
<
<
<
<
<
<
<
<
<
<
<
<
<
<
<
<
<
<
<
<
<
<
<
<
<
Sidst de var her skulle de gå hjem.

Ib

Fra : CarstenGP

Dato : 12-10-06 22:06

"Ib" <ib@røvballe-bredsten.dk> skrev i en meddelelse

> Hvorfor har en hel del tyskere cykler med når de er på ferie i Danmark ?
> <
> Sidst de var her skulle de gå hjem.
>
> Ib
Hvad er forskellen på julemanden og en jøde?
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Julemanden kommer NED igennem skorstenen!

Fra : Hr. Jensen

Dato : 13-10-06 02:05

Den Thu, 12 Oct 2006 23:06:06 +0200 sendte "CarstenGP"
<carstengp@gmail.com> følgende røgsignaler:

>Julemanden kommer NED igennem skorstenen!

Godt at man ikke er Julemanden....han kommer kun én gang om året.

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 13-10-06 09:48

Hr. Jensen skrev:

> Godt at man ikke er Julemanden....han kommer kun én gang om året.

Til gengæld véd han hvor alle de slemme piger bor!
Hans
http://kortlink.dk/2hsd