Ret skal være ret.
Fra : BJ

Dato : 09-10-06 15:48

Vi skal naturligvis alle være lige for loven og det uanset det koster en
bunke penge:

http://ekstrabladet.dk/112/article232117.ece

Vi må håbe, vi kan bruge det til noget....

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : MikLarsen@gmail.com

Dato : 09-10-06 16:05

BJ skrev:
> Vi skal naturligvis alle være lige for loven og det uanset det koster en
> bunke penge:
>
> http://ekstrabladet.dk/112/article232117.ece
>
> Vi må håbe, vi kan bruge det til noget....

Det kan vi ikke. Men det er da noget at Ekstra Bladet må være glade
for, så ved de da at de får noget for deres skattekroner.
Men så kan de jo om et halvt år søge aktindsigt i hvor mange penge
politiet bruger på opklaring af forskellige sager og se om det står
mål med indtægten og så kan de være forargede over det.

Jeg håber ikke den chauffør bliver dømt, for hvis de ikke har bedre
beviser end det der har været offentlig gjort, er der jo ingen sag,
man kan jo ikke se hvilken bil det er, eller aflæse reg.nr.

Vi skal ikke til at have et samfund hvor alle melder alle for de
mindste ting.
Hvis det så skal være sådan og det er der jo noget der tyder på at
det skal, så må der være nogle minimumskrav til bevisførelsen.

Mikael

Fra : blue

Dato : 09-10-06 16:58

"BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Vi skal naturligvis alle være lige for loven og det uanset det koster en
> bunke penge:

Vi er jo netop *ikke* alle lige for loven. Havde det været en almindelig
borger, der havde kørt i bilen, var sagen aldrig blevet efterforsket, men
afvist med det samme.

Fra : Leonard

Dato : 09-10-06 19:35

"BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk> wrote:

>Vi må håbe, vi kan bruge det til noget...

Jeg må bare erklære mig enig i Rene La Cour Sell i denne sag.
http://ekstrabladet.dk/112/article194480.ece

Og efter at have set filmen må jeg konstatere at fjolset der optog den
ikke engang har styr på hvor stærkt han selv må køre. Han udtaler i
filmen at de kører 150 km/t på en strækning hvor der må køres 110
km/t, men hele strækningen fra Slagelse til Køge er med 130 km/t ...

--
Leonard

Fra : BJ

Dato : 09-10-06 19:34

"Leonard" <usenet@leonard.dk.invalid> skrev i en meddelelse

KLIP

> [...]
> filmen at de kører 150 km/t på en strækning hvor der må køres 110
> km/t, men hele strækningen fra Slagelse til Køge er med 130 km/t ...

Husk nu at købe EB i morgen. Der er nyt i sagen til yderligere
frokostforargelse..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Leonard

Dato : 09-10-06 20:31

"BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk> wrote:

>Husk nu at købe EB i morgen. Der er nyt i sagen til yderligere
>frokostforargelse..

Hvorfor skulle jeg dog betale penge til det lort?

--
Leonard

Fra : BJ

Dato : 09-10-06 20:37

KLIP

> Hvorfor skulle jeg dog betale penge til det lort?

Så du kan blive forarget.

Nogen køber det jo!

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Leonard

Dato : 09-10-06 20:56

"BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk> wrote:

>Så du kan blive forarget.

Jeg gider ike blive forarget over de tåbeligheder dårlige journalister
kan diske op med.

>Nogen køber det jo!

Jeg gør ikke.

--
Leonard

Fra : Rasmus Lauritsen

Dato : 09-10-06 23:46

BJ wrote:

> Nogen køber det jo!

De eneste jeg kender som køber det, er de lokale grillbarer..

Fra : Brian

Dato : 10-10-06 18:11

Rasmus Lauritsen wrote:

> De eneste jeg kender som køber det, er de lokale grillbarer..

Jeg køber nu ofte Ekstrabladet om mandagen. De har en god dækning af
sporten, og så er der lokumslæsning nok til en uge på jobbet.

Mange andre må også købe dem, selv om det efterhånden er lige så ilde set
som at indrømme man læser Se&Hør - eller mere aktuelt herinde, handler i
T-Hansen

/Brian