Bagageholder til trækkrog
Fra : Robert Eriksen

Dato : 09-10-06 13:18

Som den der er vist på http://www.idenyt.dk/artikler_show.asp?show=13084

Synes det ser lidt spændende ud med så bred, og tung last bare hægtet op
på en krog.
Nogen der har erfaring med sådan en dims?
Og evt. ved hvor man kan købe dem, eller har et mere brugbart Google-ord
end "Bagageholder på trækkrog"? :)

/Robert

Fra : MikLarsen@gmail.com

Dato : 09-10-06 13:23

Robert Eriksen skrev:
> [...]
> Nogen der har erfaring med sådan en dims?
> Og evt. ved hvor man kan købe dem, eller har et mere brugbart Google-ord

http://www.topboksen.dk/product.asp?product=2452

Der står Thule på billedet og gæt hvad jeg fandt efter 10 sek. på
google

Mikael

Fra : Robert Eriksen

Dato : 09-10-06 13:34

MikLarsen@gmail.com wrote:

> http://www.topboksen.dk/product.asp?product=2452
>
> Der står Thule på billedet og gæt hvad jeg fandt efter 10 sek. på
> google

HRMPF!!!

Men tak for linket