Fartpilot AP50 erfaringer
Fra : Per JM Olsen

Dato : 08-10-06 20:06

Hej

Jeg har her i weekende monteret mion fartpilot i min nye chevolet nubira 1.6
sx.

Problemet er blot at den ikke rigtig kan holde farten, det er ligsom om at
det går bedst omkring over de 90-100 km i timen.
Under det hakker den gevaldigt i det og under 80 falder den indtil 60 inden
den sætter ind igen.

Der monteret tre magneter på det inderste kadanled, skal dette antal sættes
ned til to?
Fartrpiloten har tidligere siddet på en almera 1.6 der kørte den som en
drøm, lednings loopet er klippet og den var sat til lav følsomhed, plus den
var monteret med tre magneter.

Nogen der har erfaringer, mit bedste bud er at den har svær ved at trække i
gasspjældet da fjederen ved dette er strammere end ved nissan'en -

Mvh Per Olsen

Fra : Jørgen L.

Dato : 08-10-06 22:22

> Der monteret tre magneter på det inderste kadanled, skal dette antal
> sættes ned til to?

Ja

Ellers har jeg kun gode erfaringer med den
--
Hilsen Jørgen
Toyota Landcruiser 3,0 D-4D

Fra : Per Olsen

Dato : 10-10-06 07:18

Hej

Blot til info
2 magneter løste problemet

Mvh Per

Fra : Niels Kristian Jense~

Dato : 10-10-06 07:22

"Per Olsen" <perjmolsen@hotmail.com> wrote in

> Hej
>
> Blot til info
> 2 magneter løste problemet

Jeg havde samme symptomer med 2 magneter, men jeg havde vendt dem forkert.
Desuden har afstanden mellem føler og magneter stor betydning.

Mvh. NKJensen

Fra : Jørgen L.

Dato : 10-10-06 10:32

> Hej
>
> Blot til info
> 2 magneter løste problemet
>
> Mvh Per

Hej Per.

det godt, jeg har selv lavet fejlen så jeg kender det.

--
Hilsen Jørgen
Det vil være til stor hjælp for andre læsere hvis i svarer under