Golf 4 handskerum
Fra : Henrik Ax

Dato : 08-10-06 15:11

Er der nogen der ved hvordan jeg åbner mit handskerum efter det har været
forsøgt åbnet med vold?

Jeg har været så uheldig at haft 'uventede gæster' på besøg i bilen.
Via en siderude på klem, har de forsøgt at åbne handskerummet.
Resultatet er at håndtaget ikke længere fungerer (gået af led / hænger
slapt).

/Henrik

Fra : Uffe Ravn

Dato : 09-10-06 22:44

Henrik Ax wrote:

> Jeg har været så uheldig at haft 'uventede gæster' på besøg i bilen.
> Via en siderude på klem, har de forsøgt at åbne handskerummet.

Det må vist have været nogle ret langfingrede personer

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Henrik Ax

Dato : 10-10-06 07:09

Uffe Ravn wrote:
> Det må vist have været nogle ret langfingrede personer

Okay, lidt mere end på klem

Vinduet har nok stået 15-20 cm åbent.
Jeg var inde og handle i 5 minutter ved højlys dag.
Da jeg kom tilbage til bilen var bl.a. min mobiltelefon stjålet og
handskerummet ødelagt (som jeg stadig ikke kan åbne).

/Henrik