To netkort igen-igen
Fra : Jan Rosgaard

Dato : 09-12-00 23:26

Hejsa.

Jeg skal snart til The Party 2000 og ville lige høre, om jeg kan udnytte
mine to netkort. Jeg har 2 stk. 3Com 10/100 Mbit netkort og bruger Windows
2000. Jeg havde håbet, man måske kunne fortælle computeren, at alt, hvad jeg
downloader, skal køre over det ene netkort, mens min ftp-server, som folk
henter programmer fra, kan køre over det andet netkort.

Ka' man det?

Venlig hilsen
Jan Rosgaard

Fra : Geronimo

Dato : 10-12-00 03:22

Hmmm... nok ikke, måske kan du. Jeg har selv to netkort et 10 Mbit og et 100
Mbit. Jeg kan bruge begge netkort på en gang, på hver sit netværk så måske
er det muligt.

Fra : Lasse Larsen

Dato : 10-12-00 21:58

Jo det kan godt lade sig gøre, hvert kort får hver sin IP adresse, det
sjove er så at finde ud af hvilken ip adresse hvadfor et kort har!!!

- Lasse Larsen
www.supremenet.dk

"Jan Rosgaard" <janrosgaard@mail1.stofanet.dk> wrote in

Fra : Dxl

Dato : 17-12-00 15:29

Jo det kan du godt.. du skal bare sætte din FTP server op, så den kun bruger
din ikke primær IP... du kan finde din primær IP ved at DNS dit "computer
navn"

Mvh Morten

Fra : Martin Bundgaard

Dato : 17-12-00 23:02

jeg mener at man via den software der er med til 3com kortene kan teame
dem.... jeg kører det med to intel 10/100
men de kræver selvfølgelig at den switch man er sluttet på understytter
200mbit uplink......

Martin