Arkivalieronline
Fra : Ulrich Alster Klug

Dato : 27-11-06 09:58

Øh, er der andre, der heller ikke kan komme indpå www.arkivalieronline.dk
her til formiddag?

Jeg kan ikke engang åbne forsiden til sitet.

www.daisy.sa.dk virker heller ikke.

M. v. h.

Ulrich Alster Klug

Fra : Ulrich Alster Klug

Dato : 27-11-06 10:45

Nå, nu virker det vist fint igen. Underligt, undeligt....

Fra : Ulrich Alster Klug

Dato : 27-11-06 10:52

nej, det virker ikke - øv, øv

Fra : Ukendt

Dato : 27-11-06 11:34

Ja de har store problemer med systemet, de kan vist ikke rigtigt lokalisere
fejlen...

Mvh. Finn

Fra : Jakob

Dato : 27-11-06 12:14

> Ja de har store problemer med systemet, de kan vist ikke rigtigt
> lokalisere fejlen...

Jeg har ingen problemer med at bruge nogen af siderne

Fra : Flemming Svendsen

Dato : 27-11-06 14:18

Korsør klokken 14:15.
Hul igennem her.

Egentlig er det lidt synd for dem, mon de kan sove om natten?
Man kan sende folk til månen og endda få dem helskindet tilbage i et fartøj
hvis computerkraft dengang var på størrelse med hvad der findes i en
mobiltelefon idag . . .men . . .
Ak ak, godt man ikke blev teletekniker . . . så er det enklere at sko en
hest.

Flemming

Fra : Hvornum

Dato : 27-11-06 18:55

Hej

Jammen Flemming, de har da ellers fået "mobilen" op igen efter de var nede i
oktober, der kunne man siden og søge og vupti va man smidt helt ud i flere
timer.
Som det pt. køre er ellers fint.

Max

Fra : Hugh Watkins

Dato : 27-11-06 20:43

Finn Holbek wrote:

> Ja de har store problemer med systemet, de kan vist ikke rigtigt lokalisere
> fejlen...

the problem is well known from other sites of this type

The Microsoft server software used is not powerful enough at multi-threading

it might take six months but migrating to Apache on Unix would be wise

in UK http://www.freebmd.org.uk/
Upgrade to FreeBMD servers
Updated 24/11/06
Four new servers were recently added to the FreeBMD cluster,

which makes the current setup....

9 database servers
2 image servers
1 development server

The FreeBMD Database was last updated on Fri 10 Nov 2006 and currently
contains 125,053,136 distinct records (160,491,868 total records).
On Sun 26 Nov 2006 FreeBMD users did 177,436 searches

Hugh W

--

Beta blogger
http://nanowrimo3.blogspot.com/ visiting my past

old blogger
http://hughw36.blogspot.com/ MAIN BLOG

Fra : Ulrich Alster Klug

Dato : 01-12-06 09:28

Tak for alle svarene. - Jeg havde til sidst på fornemmelsen, at det var min
internet-udbyder, der havde problemer.Problemerne gik over i løbet af
formiddagen.... Siden har det fungeret flot, når jeg altså var på....

M.v.h.

Ulrich Alster Klug

Fra : Ukendt

Dato : 01-12-06 15:43

Nej Ulrich, det har været tosset i en længere periode, men ser fint ud nu.

Mvh. Finn
http://finnholbek.dk/genealogy/index