SID kort
Fra : KP

Dato : 08-11-06 15:06

Hej

Er der nogen der har et SID fil over Silkeborg ?.

KP

Fra : Ukendt

Dato : 09-11-06 00:04

On Wed, 8 Nov 2006 15:06:13 +0100, KP wrote:

> Er der nogen der har et SID fil over Silkeborg ?.

Silkeborg er jo en ung by. Hvad hed sognet, herredet og amtet i
1800-tallet?
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : KP

Dato : 14-11-06 18:49

Hej

Under Skanderborg Amt: Gjern Herred skulle Silkeborg ligge, derudover kunne
jeg godt tænke mig Them Vrads Herred og Funder Viborg amt Hids Herre,
Vi kunne måske bytte.

Kurt Pajbjerg