Hjælp til tydning i Vester Brønderslev
Fra : Anker Eriksen

Dato : 07-11-06 22:31

Er der en der hjælpe med at tyde fra KB i Vester Brønderslev, siden er lagt
på dk.binaer.historie
--
KB: V. Brønderslev sogn 1815 - 1849, C 84, A - 7, 1/8, side 20, nr.
10.

mvh
Anker

Fra : Poul Erik Jensen

Dato : 07-11-06 23:34

"Anker Eriksen" <ankerFJERN@gvdnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> lagt på dk.binaer.historie
> --
> KB: V. Brønderslev sogn 1815 - 1849, C 84, A - 7, 1/8, side 20, nr.

Christen Pedersen og Maren [Madsdatter]

> Inddøbt den 28 august, i kirken 7 oktober 1821.
> Faddere: ------------

Men jo - den er bestemt grim )
Det er sikkert bedre på mikrokort - eller Viborg )

Søgte i Folketællinger, men fandt kun een Peder Christensen i passende alder
i 1845 Øster Brønderslev, Tjenestekarl. Christen & Maren kunne jeg ikke
finde i/med det til rådighed værende.
--
Med venlig hilsen Poul Erik Jensen
www.genealog.dk www.skolekammeraten.dk