Hjælp til tydning AO. Hjørring Dronninglun~
Fra : Ulla Elisa

Dato : 06-11-06 09:24

jeg har lagt opslaget på
dk.binaer.historie

Hjælp til Opslag nr.458
AO. døde Hjørring Dronninglund 1813 1829
nr.4 --- 1822 3 feb. karen nielsdatter
???christen larsen nørgård i dorfgade ??? osv jeg kan ikke tyde hvad der
står mere

mvh
Ulla Elisa

Fra : Arne Nielsen

Dato : 06-11-06 09:48

Ulla Elisa skrev:
> [...]
> nr.4 --- 1822 3 feb. karen nielsdatter
> ???christen larsen nørgård i dorfgade ??? osv jeg kan ikke tyde hvad der

1822, d. 3die Febr.
S.dag Sexag. 10de Febr.
Karen Nielsdatter
Selvejerboelsmand Christen Laursen Nørgaard i Dorffsgade, hans i Oct. s.
A. ved Forligelseskommissionen fraskildte Hustrue. Hun døde i Thorupshede.
80 Aar

(s. A. = samme Aar)

Venlig hilsen
Arne

--
E-mail: Fjern 0 i adresse ved direkte svar.
Hjemmeside/homepage: http://home3.inet.tele.dk/arnen/

Fra : Ulla Elisa

Dato : 06-11-06 10:12

mange tusind tak