Hvilken udbyder bruger i?
Fra : Preben G. Kristensen

Dato : 30-10-06 12:27

Hej

Har planer om at lægge mine aner ud på nettet ved hjælp af
PhpGedView.

Havde i første omgang valgt udbyderen Cliche.dk, men deres
server giver en fejl om at der ikke er hukommelse nok.

Min Gedcom fil fylder 2,2 Mb

Hvad er jeres erfaringer med udbydere?

Der er jo ikke meget ved at flytte til en anden udbyder hvor
problemet er det samme.

Derfor håber jeg at der her i gruppen er nogen der har nogle gode
tips.

På forhånd tak for svar.

Preben Gravgaard Kristensen

Fra : OZ1HMX

Dato : 30-10-06 16:24

http://www.phpgedview.net/

se evt. http://www.ulbrink.dk/jensen

Mvh
Søren

Fra : Lars Erik Bryld

Dato : 30-10-06 17:37

Scripsit Preben G. Kristensen:

> [...]
>
> Havde i første omgang valgt udbyderen Cliche.dk, men deres server
> giver en fejl om at der ikke er hukommelse nok.

Min 1,2 Mb gedcom kører fint på Unoeuro http://www.unoeuro.com/

Lars Erik Bryld

Fra : Børge Fogsgaard

Dato : 31-10-06 09:23

Det der er vigtigt med phpgedview og de forskellige udbydere er at du
har rigeligt med PHP memory. Jeg har ca 8500 personer i min database,
hvilket betød at jeg havde behov for 24 MB.
Så tjek det lige inden du bestemmer dig. Ellers har jeg haft det kørende
hos 3 forskellige uden de store problemer.

Børge

Fra : Bjarne Savkov

Dato : 01-11-06 07:29

Hej Børge
Kunne du ikke nævne de 3 udbydere, da jeg hos 2 forskellige ikke har kunne
få min database på ca. 14MB funktionsdygtig.

venlig hilsen

Bjarne Savkov

Fra : Børge Fogsgaard

Dato : 01-11-06 10:36

Bjarne Savkov skrev:
> Hej Børge
> Kunne du ikke nævne de 3 udbydere, da jeg hos 2 forskellige ikke har kunne
> få min database på ca. 14MB funktionsdygtig.

One, tidligere B-one
Billige. Her er der et problem med php memory, idet deres max er 16. Dvs
højst så'n ca. 2000 personer. Bortset for det kører det fint. Meget fine
svartider.

Servage
Du kan få phpmemory op til 64 mb, dog er der et problem ved oprettelsen
af databasen, idet Servage har et max på 20.000 databaseopdateringer i
timen. De er dog flinke til at hjælpe en over problemet.

i123
24 mb og 32 mb phpmemory på deres webhotel pro (49 kr. om måneden). Jeg
har ikke haft problemer af nogen art.

Børge

Fra : Preben G. Kristensen

Dato : 01-11-06 12:30

Tak for svar til jer alle sammen.

Nu kan jeg kigge lidt på de forskellige udbydere,
inden det endelige valg.

Fra : Bjarne Savkov

Dato : 01-11-06 18:38

Hej Børge

Tak for informationen. Nu har jeg noget at arbejde videre med. B-one eller
One var en af dem jeg havde problemer med, og de ville ikke rette i deres
opsætning af serveren.

m.v.h

Fra : Daniel

Dato : 01-11-06 09:55

"Preben G. Kristensen" <mail1@hyggesiden.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> problemet er det samme.
>
> Derfor håber jeg at der her i gruppen er nogen der har nogle gode

Jeg har laenge brugt www.wendt-net.dk som er uden begraensninger på
datamaengde. Det er ikke så dyrt og saa er der endda telefonsupport.

Fra : Jette-Kirsten Larsen

Dato : 01-11-06 10:11

Vi bruger www.f2k.dk de er osse til at tale med. (Ivan R. Jessen)

Fra : Hugh Watkins

Dato : 10-11-06 20:27

Preben G. Kristensen wrote:

> [...]
> problemet er det samme.
>
> Derfor håber jeg at der her i gruppen er nogen der har nogle gode

upload a gedcom to http://wc.rootsweb.com/

eg min svigerfar
http://wc.rootsweb.com/cgi-bin/igm.cgi?op=GET&db=hughw36&id=I0466

også
http://wc.rootsweb.com/cgi-bin/igm.cgi?db=hedvig_o

Slægtssider for Hedvig Pitzner-Jørgensen
http://freepages.genealogy.rootsweb.com/~hedvig/index.html

http://freepages.genealogy.rootsweb.com/
Freepages: Free Unlimited Web Space
Request your own Freepages account