winfamily7?
Fra : Göran Wennerström

Dato : 09-10-06 15:24

Hej.

Er det noget nyt med winfamily 7?

Nu er der snart vinter igen, jeg tror at det er den 4. vinter jeg har ventet
på den wf7'er.

Venlig hilsen Göran.

Fra : Mogens L. Jensen

Dato : 09-10-06 16:42

Tja, hvis den nogensinde kommer, må vi sandelig håbe, at den har været værd
at vente på.

mvh

Mogens Jensen

Fra : Finn Frederiksen

Dato : 11-10-06 20:57

Jeg tror Winfamily er død og borte. Deres hjemmeside tyder i hverttilfælde
ikke på, at der længere arbejdes seriøst med hverken program eller support.

mvh
Finn

Fra : Helge Vestergaard

Dato : 20-10-06 11:24

Jeg håber ikke at du har ret Finn - for jeg er ved at købe Winfamily
6.1 eller 6.2, ved egentlig ikke hvilket.
Det er måske dumt at købe nu - måske hellere vente lidt ?

mvh. Helge

Fra : Ingmar Seth

Dato : 20-10-06 12:21

Hei

Eg trur at eg hadde vente litt, iallefall til ein versjon 7 er ute på
markedet.

Her er DIS Norge sin "test" av diverse slektsprogrammer: Lenke

Legacy har forøvrigt komt i Dansk versjon nå. 8)

Mvh
Ingmar Seth (frå Norge som har ein XXXXXXTip frå Ribe)
--
Postet fra DIS-Norges tjeneste Slektsforum
http://www.disnorge.no/slektsforum/

Fra : Rolf Lindberg

Dato : 20-10-06 13:17

Hej Helge.

Jeg har selv kørt med winfamily 6.2, men har skiftet sidste år. Har forsøgt
at få oplysninger, men der svares ikke. Det virker ikke troværdigt. Ja, hvis
jeg var dig ville jeg nok kigge mig om efter et andet program.

Mvh. Rolf Lindberg

Fra : Arne Feldborg

Dato : 20-10-06 15:45

"Helge Vestergaard" <HelgesPc@gmail.com> skrev 20 Oct 2006 03:23:54
-0700

>Det er måske dumt at købe nu - måske hellere vente lidt ?

Jeg vil absolut *fraråde* at købe Winfam overhovedet. Da det kom frem i
sin tid var det vel eet af bedste og mest moderne programmer. Men det er
altså over 10 år siden, og idag må programmet anses for at være død og
borte.

Programmet er ikke blevet opdateret i 7 år, og alligevel bliver man ved
med at tage penge for en gammel forældet version med løfte om at der
kommer en helt ny version lige her til foråret.

Det har man lovet hvert eneste år i 6 år nu - men intet sker. Et sådant
firma kan man efter min mening ikke have tillid til.

--
mvh, A:\Feldborg

http://hammerum-herred.dk/

Fra : Ole Grau

Dato : 20-10-06 17:21

> [...]

>Winfamily
>6.1 eller 6.2, ved egentlig ikke hvilket.
>Det er måske dumt at købe nu - måske hellere vente lidt ?

Her er en melding fra WinFamily i dk.historie.genealogi fra
8 januar 2002:

"Hej NG !

Først ønsket om et godt nytår til alle !

Dernæst et par DK WinFamily nyheder:

På forhandlersiden http://danmark.winfamily.com
finder du "WinFamily Links" som er blevet til en stor
samling
fra WinFamily brugere, der har beskrevet deres slægter på
web-sites.
Kig ind og se om der er slægtsnavne af interesse for dig

WinFamily kursusoversigt er opdateret. Dennegang med lokale
kurser i
Aalborg og Randers. Du finder kursusoversigten i højre side
på vores
forhandlerside.

Slutteligt kan det oplyses, at vi regner med at den nye
WinFamily
version 7.0 går i BETA-test (afprøvningstest før frigivelse)
omkring
april 2002.
Herefter sker der tilrettelser, og den endelige frigivelse
vil blive
annonceret.

Med venlig hilsen

S-E. Gottlieb
WinFamily Danmark "
----
BETA testen har vi ikke set og den endelige frigivelse er
IKKE sket.
Så hold jer fra Winfamily. De holder os for nar.

Ole

Fra : Helge Vestergaard

Dato : 20-10-06 13:34

En stor tak til Ingmar og Rolf
- det er rart at høre andres mening.

mvh. Helge

Fra : Torgeir Abrahamsen

Dato : 20-10-06 14:57

Jeg har nå sendt mail til den danske support også og der kommer mailen
i "retur" med beskjed om at adressat er ukjent.
Når det ikke svares fra norsk support og det ikke lar seg gjøre å
komme i kontakt på telefon, velger jeg nå å anta at WinFamily kan
erklæres død.
Dette er jo sterkt å beklage, da WinFamily hadde flere god ting
innebygd. Derfor ser det ut til at den markedsføring som fortsatt
drives, må være i strid med i hvertfall norsk lov.

Har andre klart å komme i kontakt med noen i dette firmaet?