Agate Skinkel (ca.1640-1690) forfedre?
Fra : Heljar Westlie

Dato : 06-10-06 22:48

En av mine aner er ovenstående Agate Skinkel, gift med Mogens Kaas
(ca. 1627-1694). Nå har jeg sjekket på reventlow som jeg ble anbefalt
som den beste på adelsslekter.

Fra andre kilder har jeg funnet at hun er datter av Lauritz Skinkel og
Sophie Parsberg. Er dette riktig og hva er kildehenvisningen?

Jeg har desverre ikke tilgang på DAA.

mvh
Heljar Westlie

Fra : Ukendt

Dato : 07-10-06 00:17

"Heljar Westlie" <nunius@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Hej Heljar

Jeg har det her;
http://finnholbek.dk/genealogy/pedigree.php?personID=I14419&tree=2&parentset=0&display=standard&generations=5

Desværre er der lidt tekniske problemer i skrivende stund, men siden skulle
gerne være oppe i tempo igen i morgen tidligt.

Mvh. Finn
http://finnholbek.dk/genealogy/index.php

Fra : Ukendt

Dato : 07-10-06 16:22