Lægers sygdomsbegreb blev anti-videnskabel~
Fra : Bo Warming

Dato : 14-11-06 17:51

Lægers sygdomsbegreb blev anti-videnskabeligt

Dengang da læger behandlede alt med lavement, var de ikke særlig
skadelige, men så blev storbyerne fulde af alkoholikere og
storhedsvanvittige outsidere, og nogle havde syfilis og vupti var
psykiatri opfundet og man løj at vanvid og galskab er som betændelse
og forstuvning.

Via kontrol med massemedierne bildte man ind at der findes
veldefinerede sindsygdomme.

Man kunne lige så godt kalde forelskelse en sygdomsdiagnose med ens
symtomer for alle tsk tsk.

Læger foregiver at have kemikerens entydige lakmustests men lever i et
univers uden jordforbindelse og uden bondefornuft og ofte med extrem
skadelighed - fordi folk vil "gøre et eller andet" og ikke ser anden
løsning end den opreklamerede lægelige, kan behandlervæsenet overleve
og i USA endda på et ret frit marked. Men frit er intet marked i noget
land, nogensinde, for mafiøse netværk og smagsdommeri har enorm magt.

"I almindelighed antager man, at et menneske, når han ikke
selv siger, at han er syg, ER RASK, endsige, når han selv siger, at
han er rask. LÆGEN DERIMOD betragter sygdommen ANDERLEDES. Og hvorfor?
Fordi lægen har en bestemt og udviklet forestilling om, hvad det er at
være sund, og efter denne prøver han et menneskes tilstand." skriver
Søren Kierkegaard i "Sygdommen til Døden"

Fra : kk

Dato : 14-11-06 21:23

> [...]
> lægen har en bestemt og udviklet forestilling om, hvad det er at være
> sund, og efter denne prøver han et menneskes tilstand." skriver Søren

Skulle nogen en dag beskylde dig for at have knald i låget, vil det være
forkert af dig at blive forbavset.
mvh
kk

Fra : Bo Warming

Dato : 14-11-06 22:41

"kk" <kru@nospammail.dk> wrote in message

> Skulle nogen en dag beskylde dig for at have knald i låget, vil det
> være forkert af dig at blive forbavset.

Du mener at Søren Kierkegård har knald i låget når han hetzer mod
fremmedgørende læger?

Fra : Bo Warming

Dato : 14-11-06 22:48

"kk" <kru@nospammail.dk> wrote in message

> Skulle nogen en dag beskylde dig for at have knald i låget, vil det
> være forkert af dig at blive forbavset.

Jeg er blevet belært at man er syg, hvis man begår overgreb og selv
kærtegn uden analudvidelse er overgreb på en dreng hvis kamera på

Lægerne som vi kender fra Molieres "DEn indbildt syge" og titusinder
af læger i århundrederne før og århundredet efter

begik ALLE extreme OVERGREB

OG HAVDE ALLE extremt KNALD I LÅGET

Enig?

Sådan er læger.

Man burde ikke forbavses over stadig at kunne forbavses.
La Rochefoucauld

Fra : kk

Dato : 15-11-06 09:14

> [...]
>os, hvorfor deres synspunkter vedr. vore dages aktiviteter, er fuldstændig
>ligegyldige, - hvilket igen gør dine mange citater til noget savlende
mvh
kk>

Fra : Bo Warming

Dato : 15-11-06 09:36

> [...]

Kierkegaard kaster et TIDLØST OG UNIVERSELT lys på samfundsskadelighed
hos læger, som kun er blevet værre siden hans tid

Jeg gentager din logik-fejl med den respekteresw tænkers formulering

[...]

Hvad er ligegyldigt ved hans udstillen lægernes korrupte og usle afsky
for sund bondefornuft?

At 99% af danskere lægger vægt på at FØLE SIG RASK - det pisser du på?
----------------------
Iaften er Linnee "Systema Naturae" i propagandaTV på DR2 og her var en
mand (svensk bondefornuft oplysningsbotaniker) der brugte logik hvor
det var KLOGT, men efterfølgerne bruger systematik for systematikkens
og deres fede jobs skyld

Som altid er det vigtigste citat det første

"Formålet med at vide bør være at systematisere. at presse netop den
grad af regelmæssighed og form ned over kaos, som vi har praktisk brug
for. Nietzsche
" Enhver form for orden er vold. Gottfried Benn

" System og afsluttethed modsvarer hinanden, men tilværelsen er
netop det modsatte". Søren Kierkegård

Taste has no system and no proofs. Susan Sontag

Grå, kære ven, er al teori, og grønt er livets gyldne træ. Goethe

I distrust all systematisers, and avoid them. The will to a system
shows a lack of honesty. Nietzsche

In order that truthfulness may be possible, the whole sphere in which
man moves must be very tidy, small and respectable.
Nietzsche

Præcision er en tids-tyv. Oscar Wilde

The object ought not to be to "know", but to schematize: to impose as
much regularity and form upon chaos as our practical needs require.
Nietzsche

Fra : kk

Dato : 15-11-06 12:05

> "kk" <kru@nospammail.dk> wrote in message
>

> Kierkegaard kaster et TIDLØST OG UNIVERSELT lys på samfundsskadelighed hos
> læger, som kun er blevet værre siden hans tid

Det er DIN påstand.!

> [...]
> bestemt og udviklet forestilling om, hvad det er at være sund, og efter
> denne prøver han et menneskes tilstand." skriver Søren Kierkegaard i

Det har Kierkegård da ikke nødvendigvis ret i!

> Hvad er ligegyldigt ved hans udstillen lægernes korrupte og usle afsky for
> sund bondefornuft?

Det behøver S.K. da ikke at have ret i, selvom han er berømt.

> At 99% af danskere lægger vægt på at FØLE SIG RASK - det pisser du på?

Hvad får dig til at tro det?
> [...]
> var KLOGT, men efterfølgerne bruger systematik for systematikkens og deres

Og så?

Fra : Bo Warming

Dato : 15-11-06 12:22

> [...]
>
> Det er DIN påstand.!

> Det har Kierkegård da ikke nødvendigvis ret i!

> Det behøver S.K. da ikke at have ret i, selvom han er berømt.

At du ikke indser t Kierkegård rammer plet mht både den tids og vor
tids lægelige skadelige blærerøve,

BErømthed er intet. Logik er alt.
Raskhed er alt. Diagnosepjat er skadelig

Fra : kk

Dato : 15-11-06 15:21

> "kk" <kru@nospammail.dk> wrote in message

Det har Kierkegård da ikke nødvendigvis ret i!

> At du ikke indser t Kierkegård rammer plet mht både den tids og vor tids
> lægelige skadelige blærerøve,

Jamen jeg kan ikke se, hvorfor vor tids læger skulle være usle korrupte
blærerøve,og det synspunkt kan ikke ændres af en påstået
akademiker og tidligere gymnasielærer.

Fra : Bo Warming

Dato : 15-11-06 17:11

> [...]
>
> Jamen jeg kan ikke se, hvorfor vor tids læger skulle være usle
> korrupte blærerøve,og det synspunkt kan ikke ændres af en påstået

Læger vedtager at analyseværdier og målinger afgør sundhed

Folk ved at føler man sig rask så er man rask.

Kierkegård angriber klogt den fremmedgørnde løgnefacon som lægerne
baserer deres karriere på

Andre og nyere tænkere ser også at hvis vi giver efter for lægernes
skrivebordsteori om sygdom, så ER VI ALLE SYGE OG skal behandles - med
bivirkninger til følge

"Det er ikke antallet af nervøse lidelser og patienter, der er vokset,
men antallet af læger, som er i stand til at studere sygdommme.
Anton Tjekhov

"En af de mest udbredte sygdomme er diagnosen. Karl Kraus

Hvis folk betaler selv, så får vi mindre overbehandling og mere
(bonde)fornuft ind i behandlingen

"En doktor og en bonde vide mere, end en doktor aldene.
Danske Ordsprog

Hvis bonden ved at han har det godt med at ryge og køre uden
sikkerhedssele så lyt til bonden og ikke til lægen

Fra : kk

Dato : 15-11-06 19:19

> [...]
>
> Andre og nyere tænkere ser også at hvis vi giver efter for lægernes
> skrivebordsteori om sygdom, så ER VI ALLE SYGE OG skal behandles - med

Der er vist en læge eller to, som har pisset på din sukkermad. Det skulle
vel ikke være en psykiater?
Måske har han kaldt dig psykopat?
Der må i ihvertfald være nogen, som har hjulpet dig til en pension, dem må
du da kunne anerkende som kompetente.
Og så må du i øvrigt gerne nævne din egen nytteværdi for menneskeheden,
gerne med dokumentation.

kk

Fra : Hans Joergensen

Dato : 16-11-06 01:57

Bo Warming wrote:
> Folk ved at føler man sig rask så er man rask.

Nej, hint: Peter Lundin føler sig rask, men er han rask?

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Bo Warming

Dato : 16-11-06 08:09

> Nej, hint: Peter Lundin føler sig rask, men er han rask?

Hverken Jønke eller Lundin har fået deres mord forklaret ved
psykiatrisk sygdom

Iøvrigt er der ikke psykose dvs sindsyge i at være
psykopat=karakterafviger - det er også du, for ALT FLYDER vedr det som
UK engang kaldte "moral insanity".

Fra : ThomasB

Dato : 15-11-06 13:35

> Hvad er ligegyldigt ved hans udstillen lægernes korrupte og usle afsky for
> sund bondefornuft?

Hvornår har du sidst været til lægen, Bo Warming?

Fra : Bo Warming

Dato : 15-11-06 17:22

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> wrote in message

> Hvornår har du sidst været til lægen, Bo Warming?

For 4 år siden da jeg sku bruge en attest

JEg har jernhelbred og de småting jeg i min høje alder døjer lidt med
kan lægeteknologien umuligt gavne noget ved

Men ved at speedsnakke ærligt forvirrede jeg så jeg fik en laveste
førtidspension på 4000 kr/md på social indikation

Læger er hverken kloge eller idealistiske. jvf Kierkegård citatet om
at deres sundheds-begreb har intet med sundhed at gøre (nederst her)

Læger er farligt vanedannende pgs HÅB OG PLACEBOMEDICIN og jeg tror at
travlhed/resultater/arbejdsglæde er godt og forebygger mere end
lægeindgreb

" Den bedste læge er den, der evner at indgyde håb.
Samuel Taylor Coleridge

Placebos magt: tro, forventninger og selvopfyldende profetier Da jeg
spurgte dr. Albert Schweitzer, hvordan han ville forklare det faktum,
at nogen overhovedet med rimelighed kunne forvente at blive rask efter
at være blevet behandlet af en heksedoktor, svarede han,at det, jeg
bad ham om, var at røbe en hemmelighed, som læger havde båret på lige
siden Hippocrates' dage. "Men jeg skal alligevel fortælle Dem det,"
sagde han, mens hans ansigt oplystes af et skævt smil: "Heksedoktoren
klarer det af samme grund, som vi alle klarer det. Enhver patient går
rundt med sin egen doktor indeni. Når de kommer til os, er det fordi
de ikke kender den sandhed. De bedste resultater opnår vi, når vi
giver den læge, der bor i enhver patient, en chance for at gribe ind."
Placebo er den læge, der bor inden i os. Norman Cousins

Lægekunsten består i at underholde patienten, mens naturen
klarer sygdommen. Voltaire

Fra : ThomasB

Dato : 15-11-06 17:31

> For 4 år siden da jeg sku bruge en attest

Så du har altså ingen praktisk erfaring. Det er blot skrivebordsteori og
ammestuehistorier.

Fra : Bo Warming

Dato : 15-11-06 22:44

> Så du har altså ingen praktisk erfaring. Det er blot
> skrivebordsteori og ammestuehistorier.

TAler man med mange mennesker, fx bor på det tætbefolkende Nørrebro,
så får man hvad er bedre end praktisk erfaring, nemlig masser af
førstehåndsrygter
Hvis jeg havde domsmagt, skulle jeg ikke lufte strøtanker, men i dette
forum gælder ingen fornuftsregler imod det

Ammestuehistorier a la Holbergs "Julestuen" er nok sikreste
stemningrapporter og informationssøgning når man ikke er ukritisk
TAler man i telefon med mange læger, som er kritiske mod kolleger, så
får man indsigt.

At tro at man får indsigt af at gå til lægen, vidner om at nogen her
er uden situationsfornemmelse

Fra : ThomasB

Dato : 15-11-06 22:52

> TAler man med mange mennesker, fx bor på det tætbefolkende Nørrebro, så
> får man hvad er bedre end praktisk erfaring, nemlig masser af
> førstehåndsrygter

Javel ja. Så "massehysteri", "erindringsforskydelse", "suggestion",
"placebo", "(anti)autoritetstro" ol, har ingen indflydelse? Hvad med om du
fik lidt praktisk erfaring med læger, inden du begynder at teoretisere helt
ud i hampen?

> At tro at man får indsigt af at gå til lægen, vidner om at nogen her er
> uden situationsfornemmelse

At tro man kan udtale sig om læger og deres virke, uden overhovedet at have
bare en smule erfaring, fortæller tydeligt at nogen her har et problem med
autoriteter.

Fra : Bo Warming

Dato : 15-11-06 23:05

> [...]
>
> At tro man kan udtale sig om læger og deres virke, uden overhovedet
> at have bare en smule erfaring, fortæller tydeligt at nogen her har

I dette øjeblik hører jeg Viasat History TV som skraber bunden mht
kritik af Hitler, fx at han var "highschool dropout"
Mange her er nede på samme plan.

Alle BØR have et problem med autoriteter.

Vær rar at fokuser på det der er debattens kerne, et gentagne gange
ordret citeret aforisme fra fra Kierkegårds tidløse geniale bog om
sygdom og læger

Er du uenig med denne erfarne og belæste hypokonder?

Fra : ThomasB

Dato : 15-11-06 23:48

> Alle BØR have et problem med autoriteter.

Ikke hvis autoriteten er autoritær.

> Er du uenig med denne erfarne og belæste hypokonder?

Der er forskel på at FØLE sig rask og REELT være rask.

Spørg du bare en HIVsmittet om det.

Fra : Bo Warming

Dato : 16-11-06 00:26

> Ikke hvis autoriteten er autoritær.

Tænk selv. Vær din egen Gud. Forgud ej behandlere.De ved kun lidt.
Din gut feeling er vigtigere end elitens teori. Moral skal komme
spontant INDEFRA, og der skabes også sundhed.

> Der er forskel på at FØLE sig rask og REELT være rask.

Er du uenig i at patientens oplevelse af optimsme og velbefindende er
væsentligere end lægens diagnose-konstruktioner

Fra : ThomasB

Dato : 16-11-06 00:35

> Tænk selv. Vær din egen Gud. Forgud ej behandlere.De ved kun lidt.
> Din gut feeling er vigtigere end elitens teori. Moral skal komme spontant
> INDEFRA, og der skabes også sundhed.

Det lærte jeg som 10 årig.

Har du et problem med f.eks luft- og søkaptajner?

> Er du uenig i at patientens oplevelse af optimsme og velbefindende er
> væsentligere end lægens diagnose-konstruktioner

Nej jeg er ikke uenig. Men en person går vel for pokker ikke til lægen, hvis
han føler sig rask vel? Hvordan skal lægen kunne erklære nogen for syge,
hvis de ikke kommer til lægen?

Fra : Bo Warming

Dato : 16-11-06 01:06

> Det lærte jeg som 10 årig.
>
> Har du et problem med f.eks luft- og søkaptajner?

På fartøj gælder den oplyste enevældes princip
DER SKAL VÆRE EEN KAPTAJN PÅ SKUDEN
og ikke palaverdemokrati

> Nej jeg er ikke uenig. Men en person går vel for pokker ikke til
> lægen, hvis han føler sig rask vel? Hvordan skal lægen kunne erklære
> nogen for syge, hvis de ikke kommer til lægen?

Læger er hjernevasket af et langt dumt studie til magtfuldkommenhed og
magtmisbrug og lever af hypokondere og autoritetstro, helt som Hitler
gjorde engang

Hvad gik galt da vort broderfolk holocaustede?

Talrige historikere og John Mayor hælder mod at se 1914-45 som _een
krig_.

Efter 1920 indsattes svag Weimar-regering, der uundgåeligt ville føre
til, at enten kommunister slog landet sammen med USSR eller
nationalister startede revanchekrig, og UK var af USA sat til at
sikre, at det sidste skete. Derfor støttede UK at Hitler
oprustede.(Münchenforlig, flådeaftale)

Under WW1 havde oplyst enevælde ligget hos kejserens embedsmænd og fra
1933 var det nazitoppen , der var USA-marionetter.

Forudsigeligt brugtes det århundredgamle jødehad som redskab til at
samle det tyske folk til revanche-krig.

"Antisemistisme er et nyttigt revolutionært værktøj. Mine jøder er et
værdifuldt gidsel givet mig af demokratiet." Hitler

Da krigen forudsigeligt gik dårligt, var man fanget i sin egen
antijøde-propaganda og da man manglede arbejdskraft, fordi næsten alle
tyske mænd var ved fronten, så oprettedes arbejdslejre, og da der blev
mulighed for at flytte dem mod HvideRusland, især til Minsk-regionen
så skete dette og udråbtes til en af krigens - få - endelige triumfer.

Instructions to Heydrich. "I herewith commission you to
carry out all preparations with regard to . a total solution of the
Jewish question in those territories of Europe which are under German
influence." Hermann Goering 1893 - 1946

Vil man udpege skurke bag holocaust-tyfusfolkemordet, så kan man især
udpege nazitoppen og dernæst de millioner, der stemte nazi i 1933 og
på linie med dem , os andre der ville have gjort det, hvis vi var
infanget i de samme tilfældigheder. Som Hannah Arendts skriver, så er
vi alle som Eichmann (Ondskabens banalitet)

Fra : ThomasB

Dato : 16-11-06 14:11

> På fartøj gælder den oplyste enevældes princip
> DER SKAL VÆRE EEN KAPTAJN PÅ SKUDEN
> og ikke palaverdemokrati

Netop, og når folk ikke kan være deres egen autoritet, så må de finde
andre - f.eks læger.

> Læger er hjernevasket af et langt dumt studie til magtfuldkommenhed og
> magtmisbrug og lever af hypokondere og autoritetstro, helt som Hitler
> gjorde engang

Du har ingen praktisk erfaring med læger og du kan udskifte "læger" med
"tømrer", "ITmand", "specialist" osv i ovenstående sætning.

> Hvad gik galt da vort broderfolk holocaustede?

Skift ikke emne.

Fra : Bo Warming

Dato : 16-11-06 14:23

> [...]
>
> Du har ingen praktisk erfaring med læger og du kan udskifte "læger"
> med "tømrer", "ITmand", "specialist" osv i ovenstående sætning.

Kære ordstyrer Thomas - alle skifter emne, og jeg har ikke lige noget
originalt på hjerte , selv , om oplyst-enevælde-emnet men du kan da
godt få lidt fyndord, der for mig abalanceres med glistrupsk
førerprincip

Respekten for storhed hører til den menneskelige naturs
bedste egenskaber. Men den skal ikke træde tilbage for respekten for
kendsgerningerne Freud

ppled The philanthropy of the sage sometimes makes him pretend to be
excited, enraged or delighted, lest he hurt his surroundings by the
coldness and rationality of his nature. Nietzsche

Ppled True genius resides in the capacity for evaluation of uncertain,
hazardous, and conflicting information Winston Churchill
(1874-1965)British Statesman, Soldier, and Author.

pplede We must not let ourselves be seduced by blue eyes and
heaving breasts. Greateness of soul has nothing romantic about it. An
unfortunately nothing amiable either. Nietzsche

ppleder Always listen to experts. They will explain what can't
be done and why. Then do it. - Robert Heinlein

ppleder En vis grad af charlatanisme er absolut
nødvendig for effektiv ledelse. Eric Hoffer

pPleder Followers never forgive us for taking sides
against ourselves, for we seem not only to be spurning their love, but
also to be exposing them to the charge of lack of intelligence.
Nietzsche

Ppleder "Een Poulsgaard opvejer kvalitativt - men ikke
kvantitativt - hele
seminaristflokken, som skæmmer Christiansborg med deres
skidtvigtigheder.
Deres position er katastrofesvanger i vor tid, hvor alle udviklinger
har
større dimensioner og foregår lynhurtigere end i nogen anden
tidsalder.
Gold mundhuggeriplapren træder i stedet for sagligt dybtgående,
fordomsfri
statsmandsindsats til forbedring af Trivselsklimaet i Danmark.
Glistrup

Ppleder De mennesker, vi hædrer, er intet andet end sjovere,
som har været heldige ikke at blive grebet på fersk gerning.
Stendhal

Ppleder De, der prøver at lede folket, kan kun gøre det ved at
følge pøblen. Oscar Wilde

ppleder Den normale fyrste er religiøs, ellers gik han ikke ind
til sin stilling... Guddommen er et monarki af højere orden. Walther
Rathenau

ppleder Den stærke kan være generøs, ikke uselvisk.
Nietzsche

ppleder Den, som indtager forreste plads, spiller sjældent
hovedrollen Goethe

ppleder Der er intet at bebrejde Napoleon. Folk gav ham lov.
Palle Lauring

ppleder Der findes tider, hvor man bør regere liberalt, og
tider, hvor man bør regere diktatorisk; alt veksler, her findes ingen
evighed. Otto von Bismarck

Ppleder Det er farligere at være profet eller poet end at
starte tyve firmaer for at narre pengene fra folk. George
Bernard Shaw

Ppleder Diplomater er akkurat lige så vigtige til at start en
krig, som soldater er til at afslutte den.Will Rogers

ppleder En leder er et menneske, som er i stand til at få andre
til at gøre det, de ikke vil, og få dem til at synes om det. Harry
S. Truman

ppleder En leder med succes er den, der kan uddelegere al
ansvaret, anbringe al kritik hos andre og påtage sig al æren.
Ronald Reagan

ppleder En leder opstår kun, når der allerede findes et følge.
Ludwig Marcuse

Ppleder Ethvert samfund har de skurke, det fortjener.
Albert Camus

pPleder Folketingspolitikerne er totalt umulige til deres job,
sålænge de ikke frigør sig fra det medietyranni, som de i deres
svaghed har underkastet sig.
Mogens Glistrup 1994-bog

Ppleder Ingen stor mand lever forgæves. Verdenshistorien er
intet andet end store mænds biografer. Thomas Carlyle

ppleder Konger fødes ikke: de frembringes ved almindelig
øjenforblændelse. Bernard Shaw

ppleder Lawful and settled authority is very seldom resisted
when it is well employed. Samuel Johnson

Ppleder Politics are too serious a matter to be left to the
politicians. Charles de Gaulle 1890 -1970 (replying to
Clement Attlee)

Fra : Gert Krabsen

Dato : 16-11-06 14:35

Bo Warming wrote:

> - alle skifter emne, og jeg har ikke lige noget
> originalt på hjerte

Det er aldrig for sent at komme til erkendelse
Andre har vidst det længe..

Fra : Bo Warming

Dato : 16-11-06 15:58

"Gert Krabsen" <fjernkrabsen@fjernkrabsenfjern.dk> wrote in message

> Det er aldrig for sent at komme til erkendelse
> Andre har vidst det længe..

Det var vedr en-kaptajn-på-skuden holdninen jeg ikke ville tvære
videre i det samme uoriginale

Men et nyt emne er Foghs kronik idag om valgfrihed uden
privatisering - godt supplement til DFs lukken debat ned om
brugerbetaling

http://politiken.dk/debat/kroniker/article200457.ece

Fra : ThomasB

Dato : 16-11-06 14:51

Bo Warming skrev:
> Kære ordstyrer Thomas

He, du har da humor

>- alle skifter emne, og jeg har ikke lige noget
> originalt på hjerte , selv , om oplyst-enevælde-emnet men du kan da
> godt få lidt fyndord, der for mig abalanceres med glistrupsk
> førerprincip

Holocaust interesserer mig ikke, så i stedet kan vi måske sniksnakke?

Fandt du nogen der ville låne dig penge? Og hvad skal du bruge pengene til?

Fra : Bo Warming

Dato : 16-11-06 15:55

> [...]
> sniksnakke?
>
> Fandt du nogen der ville låne dig penge? Og hvad skal du bruge

Intet akut problem, men jeg ville føle mig tryg ved lånetilsagn på nær
markedsværdi og ikke kun 80% af en alt for lav
ejendomsmæglervurdering. på 4 mio kr
Kender du investor?
DEt er bestemt ikke risikovillig kapital jeg søger

Fra : ThomasB

Dato : 16-11-06 16:33

Bo Warming skrev:
> Intet akut problem, men jeg ville føle mig tryg ved lånetilsagn på nær
> markedsværdi og ikke kun 80% af en alt for lav
> ejendomsmæglervurdering. på 4 mio kr

Du vil altså gerne låne omkring 4 mill?

> Kender du investor?

Jep.

> DEt er bestemt ikke risikovillig kapital jeg søger

Når man kommer over 80% vil de fleste mene at der er en risiko - især i
disse dage, hvor liggetiderne for ejendomshandler er så lange som de er.

Fra : Bo Warming

Dato : 16-11-06 17:20

> [...]
>
> Når man kommer over 80% vil de fleste mene at der er en risiko -
> især i disse dage, hvor liggetiderne for ejendomshandler er så lange
Jeg står ikke akut og vil sælge, men en långiver med større
flexibilitet end bankerne som studerer markedets udvikling vil nok
give lånetilsagn på mere - og får jeg ikke det vil jeg satse på lejer
som er købsinteresseret. Ring 35861000

En lejer der har boet her et får (fx) vil vide at der ikke købes
katten i sækken.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 16-11-06 02:00

Bo Warming wrote:
> Alle BØR have et problem med autoriteter.

Hvad er der så galt med Ungdomhuset? ;)

// Hans

Fra : Bo Warming

Dato : 16-11-06 08:06

> Hvad er der så galt med Ungdomhuset? ;)

Man bør angribe statslige autoriteter med ORD OG DEBAT, når de gør
skade fx skifter pædagog ved tvangsfjernelser på trods af barnets tarv
jvf TV idag.

Men bzerne angriber sagesløse private EJERE med barbarisk tyveri og
primitiv personvold