Modtage email på SE K800i ??
Fra : Jas

Dato : 30-11-06 09:25

Hejsa

Jeg har en Sony Ericsson K800i og nu vil jeg så høre om det er muligt at få
den til selv engang imellem at tjekke for mails.
Jeg har en hjemmeside med tilhørende email hos Surftown.

Mvh

Jan

Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 30-11-06 14:30

"Jas" <jan@soerensen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> få den til selv engang imellem at tjekke for mails.
> Jeg har en hjemmeside med tilhørende email hos Surftown.

Jep, det er både muligt og nemt....

Det eneste jeg har prøvet der bare ikke vil er gmail....

Men har hørt om andre der HAR fået det til at virke også?!

Henrik

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 30-11-06 15:45

Jas wrote:

> Jeg har en Sony Ericsson K800i og nu vil jeg så høre om det er muligt
> at få den til selv engang imellem at tjekke for mails.

Jo da...

Det sættes op under Menu -> Meddelelser -> E-mail -> E-mail indstillinger

Her laver du en ny konto. Det eneste, der skal være forskelligt fra
opsætningen på din PC (dvs. din Surftown opsætning) er navnet på den
Udgående server. Her skal du bruge den, dit mobil-selskab stiller til
rådighed.

Hvis du vil følge med i mail-strømmen, kan telefonen sættes op til at checke
jævnligt. Men det koster jo hver gang, den gør det så jeg har valgt det fra.

Ebbe

Fra : Jas

Dato : 30-11-06 21:28

> [...]
>
> Hvis du vil følge med i mail-strømmen, kan telefonen sættes op til at
> checke jævnligt. Men det koster jo hver gang, den gør det så jeg har valgt

Jeg har Sonofon abonnement - så er der nogen der ved hvad jeg skal skrive i
udgående servernavn ...

Jan

Fra : Christian F

Dato : 30-11-06 22:38

> Jeg har Sonofon abonnement - så er der nogen der ved hvad jeg skal skrive
> i udgående servernavn ...
>
> Jan

mail.sonofon.dk

Du kan nemt opsætte din mobil til mail på www.sonofon.dk under