N73 problemer
Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 29-11-06 11:38

Forhåbentlig er det nybegynderproblemer.

Bedre kamera - ja, hold da op, men hvorfor kan jeg ikke sende de billeder
jeg tager. De bliver smidt i ud-pakken og får, efter et sendeforsøg, et
tidspunkt hvor de så burde være sendt, - men det virker bare ikke :(

Jeg har fået sendt et eneste billede, der forsøgsvis var lavet meget
uskarpt - kan det være billederne fylder for meget?
--
Per, Esbjerg

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 29-11-06 12:02

Per Henneberg Kristensen wrote:
> [...]

> billeder jeg tager. De bliver smidt i ud-pakken og får, efter et
> sendeforsøg, et tidspunkt hvor de så burde være sendt, - men det

De ender med at blive meldt umulige at sende ...

--
Per, Esbjerg

Fra : Henrik

Dato : 29-11-06 16:48

On 2006-11-29 12:01:47 +0100, "Per Henneberg Kristensen"
<phk_fjern_@esenet.dk> said:

> De ender med at blive meldt umulige at sende ...

Du skal formodentlig komprimere dem, jeg har oplevet det samme på en K800..

Hilsen Henrik

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 29-11-06 22:21

Henrik wrote:

> Du skal formodentlig komprimere dem, jeg har oplevet det samme på en
> K800..

Hvordan gør man så det?

Nogle gange bliver man spurgt, andre gange ikke...

Og jeg har indtrykket af at det ikke betyder det helt store.

--
Per, Esbjerg

Fra : Henrik

Dato : 30-11-06 10:40

On 2006-11-29 22:20:57 +0100, "Per Henneberg Kristensen"
<phk_fjern_@esenet.dk> said:

> Hvordan gør man så det?
>
> Nogle gange bliver man spurgt, andre gange ikke...
>
> Og jeg har indtrykket af at det ikke betyder det helt store.

min spørg hver gang, hvis jeg vil beholde oprindelig størrelse, så får
jeg fejl.

Fra : Ukendt

Dato : 02-12-06 14:24

> [...]
>
> Jeg har fået sendt et eneste billede, der forsøgsvis var lavet meget
> uskarpt - kan det være billederne fylder for meget?

Når du siger sende ... mener du så MMS ?
Hvis ja så mener jeg der er en limit på 110 kb på billeder der sendes med
MMS (det var den limit der var sidst jeg kontrollerede ... hvilket er ret
lang tid siden).

De fleste billeder je ghar taget (har samme mobil) er på 300 - 500 kb
Et enkelt på 1,0 MB
Mener det afhænger af hvor mange farver m.m. der er i billedet (flere ens
farver gør at billedet ikke skal lagre så mange informationer)

hilsen Thomas