Nevøen ønsker sig en ny mobil, men...
Fra : Hagar

Dato : 28-11-06 11:48

Hej i gruppen

Min nevø vil have en ny mobil i julegave, der skal være kamera, radio og mp3
afspiller indbygget, siger han. Jeg kan så tilføje at den skal være robust,
for knøsen er kun 11 år, og noget af en rod med krudt bag i. Det skal være
en uden abonnement og billig.
Skulle der være nogen der har et par gode forslag til sådan en fætter ?
Jeg selv ved ikke meget om mobiler, og jeg får ikke meget ud af at læse mig
til sagerne, for virkeligheden kan vise sig at være en anden end det man
læser.

Hagar

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 28-11-06 11:57

Hvad er billigt ?

Havde forestillet mig en 5500 Sport, men der er vidst ikke kamera i.

Ellers så er der den klassiske 6230i, men er så robust.
Men til gengæld er den efterhåden blevet billig.

Fra : Søren Blom

Dato : 28-11-06 12:23

"Anders (6400)" <anders@6430.dk> skrev i
> Havde forestillet mig en 5500 Sport, men der er vidst ikke kamera i.
>
> Ellers så er der den klassiske 6230i, men er så robust.
> Men til gengæld er den efterhåden blevet billig.

Det ville ikke være en ide at nævne hvilket mærke du snakker om?

Udefra det du skriver, så skal man kende til de forskellige måder
producenterne navngiver deres telefoner, personligt aner jeg ikke hvilken
producent en telefon der hedder 5500 sport kommer fra.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 28-11-06 12:59

Hvormange producenter laver lige en model der hedder 6230i og 5500 Sport....

Fra : Michael

Dato : 28-11-06 13:07

Anders (6400) skrev:

>Hvormange producenter laver lige en model der hedder 6230i og 5500 Sport....

Endnu engang kommer Anders, Andseman, bamse m.m med et "goddav mand
økseskaft" svar.

Nogen speciel grund til at du skifter "identitet" hele tiden?

--
I believe that, as quickly as possible, young cows
ought to be allowed to go across our border

George W. Bush

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 28-11-06 13:13

Det kan ikke være dit og andres problem.....

Kunne måske skyldes at jeg har flere mail adresser....
Har mellem 7-8 forsk mail adresser..

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 28-11-06 14:59

"Anders (6400)" <anders@6430.dk> skrev i en meddelelse

> Kunne måske skyldes at jeg har flere mail adresser....
> Har mellem 7-8 forsk mail adresser..

Vrøvl !
Vel din måde at komme op af diverse killfiltre !
--
ad

Fra : Peter SD.

Dato : 28-11-06 17:13

Hejsa......

> Vrøvl !

Precis......
- som altid....

--
Peter

Fra : Peter SD.

Dato : 28-11-06 17:26

Hej.

> Kunne måske skyldes at jeg har flere mail adresser....
> Har mellem 7-8 forsk mail adresser..

Nææ du Anders, hold nu lige tungen lige i munden.....
- ikke engang en god forklaring på dette simple spørgsmål kan du komme
med.....

1. Du bruger ikke din mail-adresse når du skriver her, det ses tydeligt, der
står som regl alt muligt sludder i stedet......

2. Din identitet eller dit navn har intet at gøre med den e-mail adresse du
opgiver, du kunne i princippet hedde Anders (6400) uanset om du brugte en
yahoo, google, telia, eller som du stofa konto.......

3. Det som oftest ikke specielt smart at folk ikke umidelbart kan se at det
er samme person de skriver til, som evt. tidligere......
- tænk hvis det fantes folk der rent faktisk havde respekt for det du skrev,
så ville de jo midste deres guru...

Der er kun en grund....
- jeg gentager: KUN ÈN GRUND til at skifte navn tit på usenet, og det er for
at komme op fra bunden af diverse killfiltre......

Hold dig til ét navn og én konto, og lad så de folk der vil plonke dig gøre
det, alt andet er simpelthen for useriøst......

Iøvrigt er det ikke så svært med en simpel trace at se hvilken udbyder vi
skal sende abuse-mails til, hvergang du dummer dig her i NG, det kan dit
navn og din ugyldige e-mail ikke ændre på alligevel....

--
Peter

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 28-11-06 15:04

Michael skrev:

> Nogen speciel grund til at du skifter "identitet" hele tiden?

Nogen speciel grund til at gå efter manden?

Det gir en efter min mening dårlig stemning her inde.
Hans

Fra : Jesper Hansen

Dato : 28-11-06 16:31

> [...]
> økseskaft" svar.
>
> Nogen speciel grund til at du skifter "identitet" hele tiden?

Han skifter navn fordi han øser plader ud i denne gruppe.

En Nokia 5500 har kamera ( 2 ,0 megapixel ), hvis man svare kan man jo lige
bruge et minut til at undersøge om man har ret eller ej og evt. give et
link.

http://www.nokia.dk/campaign/5500/ Dette link er specifikt om Nokia 5500.

Venlig hilsen

Jesper c",)

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 01-12-06 20:12

"Anders (6400)" <anders@6430.dk> skrev i en meddelelse
> Hvormange producenter laver lige en model der hedder 6230i og 5500
> Sport....

---

jeg ved det ikke, men jeg er da interesseret i at vide det, da det er min
søn der skal have mobilgaven?!
mvh.marie

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 01-12-06 22:53

Prøv www.nokia.dk

"Torben og Marie-louise Ager" <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:45707e60$0$140$157c6196@dreader2.cybercity.dk...

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 28-11-06 15:02

Søren Blom skrev:

> personligt aner jeg ikke
> hvilken producent en telefon der hedder 5500 sport kommer fra.

20 sekunder med Google:

http://www.google.dk/search?hl=da&q=5500+sport&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta=lr%3Dlang_da
Hans

Fra : Carsten Riis

Dato : 28-11-06 20:47

Søren Blom skrev den 28-11-2006 12:23:
> "Anders (6400)" <anders@6430.dk> skrev i

> Det ville ikke være en ide at nævne hvilket mærke du snakker om?

Må jeg anbefale: www.kinagrill.dk

hvor mange mobiltelefonproducenter findes der? Og hvor mange af dem
bruger 4 cifre i deres model-betegnelser?

> Udefra det du skriver, så skal man kende til de forskellige måder
> producenterne navngiver deres telefoner, personligt aner jeg ikke hvilken
> producent en telefon der hedder 5500 sport kommer fra.

Så la' vær med at springe den næste tv-reklameblok over eller google den
lige.

Vi er trods alt ikke i en generel gruppe hvor tingene kan dreje sig om
hvad som helst.

NB: svaret er nokia for begge de nævnte modeller.

NB2: Og ja, jeg kan godt se, at det er den knap så populære Anders der
svarer....og det måske er moderne at slå på manden for de mindste
"fejltrin" han laver. På den anden side skader det ikke, at man lige
sætter sig ned og tænker sig om i forhold til hvad der står.

--
med venlig hilsen www.de3faktorer.dk
Carsten Riis Mere skal der ikke til

Fra : Hagar

Dato : 28-11-06 19:16

Nu håber jeg ikke dette drukner i alt andet fnidder

Nevøen siger han ønsker sig en S-E K750i
http://www.goblue.dk/product.asp?product=308&sub=12&page=1 Er den bedre
eller ringere end de to der er forslået her i tråden ?

Hagar

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 28-11-06 19:21

Et ganske udemærket valg.

Han skal bare være opmærksom på joystikket....

Det har den samme fejl, som de fleste andre modeller fra SE har - helt
tilbage til T68i'eren.

Hvis jeg var dig, så ofre det ekstra en W810i koster.
- Her får man 512 mb ram med, hvor du kun får 64 mb på den anden.

Og så har W810'eren det nye type joystick, som virker.

Fra : Carsten Riis

Dato : 28-11-06 20:48

Anders (6400) skrev den 28-11-2006 19:20:
> [...]
> - Her får man 512 mb ram med, hvor du kun får 64 mb på den anden.
>
> Og så har W810'eren det nye type joystick, som virker.

På den anden side, så er kameraet ikke dækket af noget dæksel, som ved
k750i.

Det er lidt som pest eller kolera.

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 28-11-06 20:55

Det er selv. rigtigt nok.

Men man kan jo ikke få alt.

Den perfekte telefon kommer nok aldrig, der vil altid kunne findes en eller
anden irreterende ting.

Fra : Peter SD.

Dato : 29-11-06 16:02

Hej.

> Og så har W810'eren det nye type joystick, som virker.

Ikke sikkert, hvor længe har dette nye vidunder joystick været i handlen ??
- der kan vel dårligt have vist sig fejl endnu, for så ville det jo rent
faktisk være dårligere på W810i, end hvad rygterne siger ang.
K750i/W800i......

Iøvrigt har vi her i familien 2stk K750i som begge nærmer sig at have et års
fødselsdag, og begge 100% uden problemerne på joystikket......
- begge bliver brugt flittigt, og begge ligger i en lomme alle hverdage i
ca. 8-10 timer.......

Derudover vil et evt. defekt joystick blive skiftet på garantien.......

Uanset hvad du vælger så er det vigtigste at du køber telefonen et sted hvor
du får original trykt dansk manual og kasse med dansk tekst med.....
- lad for guds skyld være med at falde for en af de lidt billigere telefoner
som bl.a. 1cc.dk (m.fl) sælger, de er parallel importeret, og er uden
officiel garanti fra producenten !

--
Peter