Nokia: FM radio i Bluetooth-headset
Fra : Karsten Jensen

Dato : 27-11-06 17:03

Kan man høre FM radio i et bluetooth headset med en Nokia-telefon -
hvis ja, hvordan foregår det så uden?

Hvor er antennen?

Fra : Rainer Schöbe

Dato : 27-11-06 17:36

Hej Karsten.

Karsten Jensen skrev:
> Kan man høre FM radio i et bluetooth headset med en Nokia-telefon -
> hvis ja, hvordan foregår det så uden?

Jeg kunne ikke klare det.

> Hvor er antennen?

Den sidder i det almindelige headset.

Mvh.

--
Rainer Schöbe (Germany)
http://www.schoebe.eu

Fra : Karsten Jensen

Dato : 27-11-06 23:11

On Mon, 27 Nov 2006 17:35:52 +0100, Rainer Schöbe
<news-11-06@schoebe.eu> wrote:

>Hej Karsten.

>Jeg kunne ikke klare det.

??

>Den sidder i det almindelige headset.

Ja i det ledningsførende medfølgende headset - ørepropperne, men
findes der ikke et Nokia-system til Bluetooth, der kan dette? Altså
hvor man kan lytte til FM radio i bluetooth'en uden man tilkobler de
medfølgende små ørepropper.

Fra : Carsten H \(4800\)

Dato : 27-11-06 23:36

"Karsten Jensen" <k-j_absolute_no_spamming@direkte.org> skrev i en
meddelelse news:1fomm2pjbojsfnkacilsobg6c00gapgv6o@4ax.com...

> [...]
> findes der ikke et Nokia-system til Bluetooth, der kan dette? Altså
> hvor man kan lytte til FM radio i bluetooth'en uden man tilkobler de

Kan ikke lade sig gøre, antennen sider jo i headsettet med ledning som
virker som antenne, så det er ikke muligt at høre radio kun via Bluetooth
headset alene og der er ikke mig bekendt lavet et Bluetooth headset med
indbygget radio.

Fra : Peter SD.

Dato : 28-11-06 19:05

Hej.

> [...]
> virker som antenne, så det er ikke muligt at høre radio kun via Bluetooth
> headset alene og der er ikke mig bekendt lavet et Bluetooth headset med

Et evt. BT headset med indbygget radio, ville jo så også have brug for en
antenne af en vis længde, så det ville ikke være smart alligevel.....

--
Peter

Fra : Karsten Jensen

Dato : 29-11-06 00:20

On Mon, 27 Nov 2006 23:36:06 +0100, "Carsten H \(4800\)"
<no@mail.thanks> wrote:

> [...]
>virker som antenne, så det er ikke muligt at høre radio kun via Bluetooth
>headset alene og der er ikke mig bekendt lavet et Bluetooth headset med

Heller ikke mig - derfor jeg spørger *S*