Nokia BH-900 Bluetooth
Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 26-11-06 19:30

Hej,

Mange brokker sig over, at de kan høre deres egen stemme, når de
ringer til min Nokia N73 og det er jeg da sådan set ret træt af.
Da jeg også samtidig har brug for noget håndfri-halløj til bilen,
har jeg overvejet at købe et Bluetooth-headset, men det er da
noget af en jungle. Umiddelbart er det Nokia BH-900 Bluetooth,
som tiltaler mig mest, men er den mon pengene værd?

De har den åbenbart på tilbud her:
<http://www.mobiludsalg.dk/product.asp?product=987>.

--
Hilsen
Madsen

Fra : J.K.Arning

Dato : 26-11-06 19:33

On Sun, 26 Nov 2006 19:29:37 +0100, Thomas G. Madsen wrote:

> Hej,
>
> Mange brokker sig over, at de kan høre deres egen stemme, når de
> ringer til min Nokia N73 og det er jeg da sådan set ret træt af.

Jeg tror du skal starte med at finde ud af hvorfor det er sådan.

> Da jeg også samtidig har brug for noget håndfri-halløj til bilen,
> har jeg overvejet at købe et Bluetooth-headset,

Hvorfor mener du det skulle afhjælpe dit problem?

--
:: J.K.Arning :: http://arning.dk :: & mig ubekendte personer bedes undlade
at afslutte deres skriverier til mig med "KH dit og dat", så gode venner er

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 26-11-06 21:08

J.K.Arning skrev:

> Jeg tror du skal starte med at finde ud af hvorfor det er sådan.

Har du en idé, eller spiller du bare smart?

> Hvorfor mener du det skulle afhjælpe dit problem?

En teori om, at lyden har sværere ved at gå fra øre til mikrofon på
sådan en tingest end på telefonen.

--
Hilsen
Madsen

Fra : J.K.Arning

Dato : 27-11-06 07:10

On Sun, 26 Nov 2006 21:07:38 +0100, Thomas G. Madsen wrote:

> Har du en idé, eller spiller du bare smart?

Jeg tror der er noget galt med telefonen og jeg tror det er et spørgsmål om
at få indleveret telefonen til reperation da det jo ikke er sådan det skal
være. og nej jeg er ikke smart jeg er lokisk, plejer du ikke at få
repareret defekte ting?

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 27-11-06 11:38

J.K.Arning skrev:

> Jeg tror der er noget galt med telefonen og jeg tror det er et
> spørgsmål om at få indleveret telefonen til reperation da det jo
> ikke er sådan det skal være.

Ok.

> og nej jeg er ikke smart jeg er lokisk, plejer du ikke at få
> repareret defekte ting?

Selvfølgelig får jeg repareret ting, som er defekte. Jeg var bare
ikke sikker på, at dette var en defekt, da jeg har hørt om andre
mobiler, som har den samme skavank.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 21-12-06 21:32

J.K.Arning skrev:

> Jeg tror der er noget galt med telefonen og jeg tror det er et
> spørgsmål om at få indleveret telefonen til reperation da det jo
> ikke er sådan det skal være.

Nu har den så været på værksted. De har ingen fejl konstateret, har
opdateret software, hvilket jeg selv havde gjort forinden, og så har
de justeret anlæg, hvad det så end betyder, men det tyder faktisk på
at have hjulpet gevaldigt på det, så tak for rådet.

--
Hilsen
Madsen