Firmware update.
Fra : Henrik

Dato : 23-11-06 18:12

Hej NGer.

Hvordan finder man ud af om der er en opdate til ens telefon? har en V3i m.

De skriver S/W R47A_G_08.D8.85R
DSP 63242400

Tror at den måske trænger til en opdatering.

Hilsen Henrik

Fra : Andseman \(6400\)

Dato : 23-11-06 18:24

Du kunne jo starte med www.motorola.dk

Fra : Henrik

Dato : 23-11-06 19:01

On 2006-11-23 18:23:38 +0100, "Andseman \(6400\)"
<anders(dot)forst@stofanet(dot)dk> said:

> Du kunne jo starte med www.motorola.dk

Jamen der har jeg været der og jeg fandt ikke noget..

Fra : Andseman \(6400\)

Dato : 23-11-06 19:43

Hvad med at enten ringe el. sende en mail.

Du kan også prøve at kontakte en unlocker.

Fra : Henrik

Dato : 24-11-06 12:28

Anders.

Tak for dine svar, men jeg kan ikke rigtig bruge dem til noget.

Jeg havde kigget på motorolas hjemmeside før jeg postet, det havde du vist
ikke, for så ville du også vide at det ikke var svaret
..
Jeg kunne også regne ud at jeg kunne ringe til motorola.

Det jeg efterlyste var om der lå noget ude på nettet. Hvis der er nogen der
rent faktisk ved det, så lad mig det vide.

Fra : Mikael Mortensen

Dato : 24-11-06 17:26

"Henrik" <dyk@mil.dk> wrote in message news:2006112318113316807-dyk@mildk...
> [...]
>
> De skriver S/W R47A_G_08.D8.85R
> DSP 63242400
>
> Tror at den måske trænger til en opdatering.

Hent software update her:
http://direct.motorola.com/ENA/SoftwareUpdateSummary.asp?country=AUS&language=ENA&web_page_name=SUPPORT&strCarrierId=&strPhone=V3x&strCable=Mini%20USB%20Data%20Cable

Den tjekker automatisk om du har det seneste software.

/Mikael

Fra : Peter Bjoern

Dato : 24-11-06 17:47

On Thu, 23 Nov 2006 18:11:33 +0100, Henrik <dyk@mil.dk> wrote in
dk.teknik.telefoni.mobil:

>Hvordan finder man ud af om der er en opdate til ens telefon? har en V3i m.

Prø eventuelt at se her :

http://www.motomodders.net/Default.aspx?tabid=55&view=topics&forumid=53

Der ved man nok mere om V3i end Motorola selv gør

Med venlig hilsen

Peter
--
If you email me, do not delete anything from the address.
It *is* the correct one.

Fra : Henrik

Dato : 26-11-06 17:37

On 2006-11-24 17:46:33 +0100, Peter Bjoern <PeterNOSPAM@mail.dk> said:

> http://www.motomodders.net/Default.aspx?tabid=55&view=topics&forumid=53
>
> Der ved man nok mere om V3i end Motorola selv gør
>
> Med venlig hilsen
>
> Peter

Hej Peter.

Tak for hjælpen, det var det jeg manglet.

Hilsen Henrik