Nokia 6230i....størrelse på hukommelskort?~
Fra : Frank

Dato : 22-11-06 20:05

Hej
Jeg har købt et 1 GB kort til denne telefon. Skal den ikke kunne køre med
det??

Mvh
Frank

Fra : Andseman \(6400\)

Dato : 22-11-06 20:40

Jo, hvis den er opdateret i softwaren, hvis den ikke er blevet det, så kan
det være derfor den ikke vil køre med det.

Fra : Tonny Poulsen

Dato : 22-11-06 20:51

"Frank" <cyberlion(fjern)@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Jeg har købt et 1 GB kort til denne telefon. Skal den ikke kunne køre med
> det??

Min har software ver. 3.80 og det virker fint med 1GB.
mvh tp

Fra : Rander

Dato : 22-11-06 22:19

Wed, 22 Nov 2006 20:04:53 +0100 brugte "Frank"
<cyberlion(fjern)@mail.tdcadsl.dk> 8 linier på at fortælle dette til
dk.teknik.telefoni.mobil:

>Jeg har købt et 1 GB kort til denne telefon. Skal den ikke kunne køre med
>det??

Jo, det kan min da - men den kunne ikke rigtig finde ud af det til at
starte med, og efter en tur i en kortlæser fandt jeg ud af at det kunne
Windows heller ikke. En formatering med FAT32 gjorde dog tricket...
http://rander.dk (finally up again!)

Man kan kun have to kærester.
For man kan ikke holde mere skjult. (Ida, 9 år)