Nokia 5500 - problemer ved kortopgradering
Fra : please-answer-here

Dato : 22-11-06 09:59

Jeg har lige skiftet hukommelseskort på sønnens mobiltelefon.

Inden udskiftning lavede jeg en fuldstændig sikkerhedskopi
(telefon+hukommelseskort) via pc-suite. Efter at have skiftet kort og
indlæst sikkerhedskopien mangler acrobat reader. Jeg har forsøgt via mobilen
"programoverførslen" at hente den på nokias hjemmeside. Men når jeg trykker
på download siger den blot "Requested entity too large".

Findes der nogen steder man kan hente installationsfilen ned og via pc-suite
installere på mobilen. (Jeg har haft kontakt til Nokias support, som ikke
kunne løse problemet).

Adobes hjemmeside har to versioner til Symbian OS. Den ene til Communicator
9500 (verson 1.1) og den anden til 6680(LE version 1.0) er der nogen af
disse der evt. kan bruges?

/Henning