Symbian 9.1
Fra : J.K.Arning

Dato : 21-11-06 22:34

Kan nogle klippe ud i pap for mig hvordan det er med det her Symbian?

Jeg har bestilt en SE M600i og ser at den kommer med Symbian 9.1. Når jeg
så googler efter software tales der f.eks. om S60 3.0 software ...

Hvad er det jeg skal lede efter?

Aktuelt leder jeg efter et app til remote desktop til en Win2K3 server og
en news group reader hvis det findes.

--
:: J.K.Arning :: http://arning.dk :: & mig ubekendte personer bedes undlade
at afslutte deres skriverier til mig med "KH dit og dat", så gode venner er

Fra : BJ

Dato : 21-11-06 22:51

KLIP

Du kan eks. starte med at læse her: http://www.symbian.com/

> [...]
>
> Hvad er det jeg skal lede efter?

> Aktuelt leder jeg efter et app til remote desktop til en Win2K3 server og

Du kan evt. lede her:
http://www.allaboutsymbian.com/software/Sony_Ericsson_M600i/

--
Bjørn J.