Modtage sms ved mms?
Fra : Nicolai

Dato : 21-11-06 18:00

Jeg fik førhen en sms med et TDC-link med login og password når jeg fik MMS
fra vennerne - nu sker der minus - den forsvinder bare i cyberspace.

Forslag? Er det telmore jeg skal have fat i?

--

Med venlig hilsen / Best regards
Nicolai

Fra : Poul Pral

Dato : 22-11-06 07:51

> Jeg fik førhen en sms med et TDC-link med login og password når jeg fik
> MMS fra vennerne - nu sker der minus - den forsvinder bare i cyberspace.
> Forslag? Er det telmore jeg skal have fat i?

Hvilken telefon har du?
Har du skiftet selskab?

En moderne telefon med en fungerende MMS-opsætning vil jo bare hente MMS'en
automatisk.
Jeg troede at det med linken var noget fra en svunden tid?

--
Mvh: Poul Pral
SUPER TILBUD på mobiltelefoni: http://poulpral.minven.dk/tilbud.pdf

Fra : Steen Holm Pedersen

Dato : 22-11-06 12:30

"Nicolai" <spam2005@nifo.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg fik førhen en sms med et TDC-link med login og password når jeg fik
> MMS fra vennerne - nu sker der minus - den forsvinder bare i cyberspace.
>
> Forslag? Er det telmore jeg skal have fat i?

Det lyder som om at du er blevet tilmeldt MMS. Du skal så hente en opsætning
til det.
Har du allerede gjort det - så prøv at undersøge om din tlf. står til
accepter spam, reklame eller hvad det nu hedder. Min tlf. frasorterede stort
set alt indtil jeg slog spam-sortering fra, det virker ikke særligt godt.

--
/Steen

Fjern alt til og med sidste underscore i domæne for email

Fra : Nicolai

Dato : 22-11-06 18:35

> Det lyder som om at du er blevet tilmeldt MMS. Du skal så hente en
> opsætning til det.

Tilmeldt og frameldt igen. Er tilbage ved den gode gamle Nokia 6310i uden MMS

Måske burde jeg ringe til Telmore

Fra : Steen Holm Pedersen

Dato : 24-11-06 22:58

> Tilmeldt og frameldt igen. Er tilbage ved den gode gamle Nokia 6310i uden
> MMS

Jep - det er sq en god tlf. Min var desværre begyndt at drille lidt med
tasterne, men jeg fik da stadig 550 for den :)

> Måske burde jeg ringe til Telmore

Det tror jeg.. Svigermor havde også bøvl indtil vi lige var en tur forbi
supportchatten.

/Steen

Fra : Nicolai

Dato : 26-11-06 02:30

> Det tror jeg.. Svigermor havde også bøvl indtil vi lige var en tur forbi
> supportchatten.

God plan :)