Samsung D900 - tastetoner
Fra : Kostas

Dato : 21-11-06 15:22

Kan det virkelig passe man ikke kan slå tastetoner fra når telefonen er i
normal tilstand ?.

Det går fint i lydløs - men det kan den jo ikke stå på hele tiden.

Ellers super lækker telefon. Men hold da op folk bliver træt af en når man
lige vil sende en lang sms hurtigt. Bib, bib, bib, bib, bib, bib, bib, bib,
bib, bib, bib, bib, bib, bib, bib, bib, bib, bib, bib, bib, bib, bib, bib,
bib, bib...

mvh

Kostas

Fra : pkc

Dato : 21-11-06 17:27

"Kostas" <email@kostas.dk> skrev i en meddelelse
> Kan det virkelig passe man ikke kan slå tastetoner fra når telefonen er i
> normal tilstand ?.

Jo man kan slå tonen fra og det står også i manualen.

mvh
Per

Fra : Valle

Dato : 21-11-06 19:20

"pkc" <must_be_changed_@scanboat.com> skrev i en meddelelse
> "Kostas" <email@kostas.dk> skrev i en meddelelse
>>

> Jo man kan slå tonen fra og det står også i manualen.
>
> mvh
> Per

Rigtige mænd læser først manualen - når alt andet er slået fejl

Mvh Jack Vallentin

Fra : pkc

Dato : 21-11-06 21:00

> Rigtige mænd læser først manualen - når alt andet er slået fejl
>
> Mvh Jack Vallentin

Enig og jeg blev selv nødt til det inden jeg fik fjernet tastetonen -
derfor - det bliver han dælme oss nødt til.

mvh
Per

Fra : Kostas

Dato : 21-11-06 23:55

> Enig og jeg blev selv nødt til det inden jeg fik fjernet tastetonen -
> derfor - det bliver han dælme oss nødt til.
>
> mvh
> Per

Aiiiiii det er ikke fair. Jeg har været inde i indstillinger for lyd og der
kan man ikke...

Dammit. Nå men det er mørkt - der er ingen der ser det hvis jeg kigger i
manualen nu.

Thanks for nothing

mvh

Kostas

Fra : Kostas

Dato : 22-11-06 10:46

> [...]
> og der kan man ikke...
>
> Dammit. Nå men det er mørkt - der er ingen der ser det hvis jeg kigger

Ahhh.... tænkte nok det var noget med "temaet" på telefonen. Fandt det sq
uden boget. Jow jow

mvh

Kostas