Kameraklap på SE K800i !!!
Fra : Casper

Dato : 20-11-06 18:15

Hej grp

Nu har jeg næsten fundet min næste nye mobil tlf! Men... lidt spørgsmål på
falderebet!

Skydeklappen til kameraet på SE K800i, nogen erfaringer med hvad den kan
holde til? Går den nemt i stykker? Hvis klappen bliver ødelagt, begrænser
det så andre funktioner end selve kameraet? Er der en lign. tlf bare
tyndere?

Jeg ville ha købt K610i, men den har ikke radio øv øv... hvor svært kan
det være!... Er der nogen der har et bud på en anden model?
Så lille som muligt, fm radio (gerne rds), mp3 afspiller (mens man bruger
tlf til andet), fly tilstand, tjekke pop3 mail, evt 3g, ????

Havde også kig på SE W850i, men den koster... og jeg kan ikke helt finde ud
af hvad der er mest holdbart (skydeklap tlf eller klappen til kameraet på
K800i)!!!!

Håber der er nogen der har noget at tilføje

På forhånd tak,
Casper

Fra : Jas

Dato : 20-11-06 22:34

Jeg har købt mig en k800i for 14 dage siden og bestemt ikke fortrudt....

Jan

Fra : Lars Raaby

Dato : 21-11-06 09:00

Casper skrev:
> [...]
> Så lille som muligt, fm radio (gerne rds), mp3 afspiller (mens man bruger
> tlf til andet), fly tilstand, tjekke pop3 mail, evt 3g, ????

Hvis du kan undvære 3G kan du købe en W810i eller en K750i

--
MVH Lars

Fra : nilfri \(4000\)

Dato : 01-12-06 08:55

"Lars Raaby" <Lars.Raaby@kabelmail.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis du kan undvære 3G kan du købe en W810i eller en K750i

Der er nu en del flere forskelle mellem K750i og K800i end blot 3G.

Kameraet er meget bedre, og min væsentligste grund til opgradering.

Men der er nu også mange forbedringer i fx. menuerne.

Jeg er glad for mit skifte, men ikke begejstret for skyderiet foran
kameraet. Hverken 750 eller 800 løsningerne er løst tilfredsstillende; men
jeg husker faktisk 750 som bedre (dvs. jeg ikke så tit fik åbnet
kameraklappen bare ved at have tlf. i tasken/lommen).

Finn, Roskilde
nilfri(at)gmail.com