Celleinformation på K610i...
Fra : Jean

Dato : 18-11-06 16:23

Hej NG!

Jeg har en K610i, hvor jeg har slået celleinformation til på... men jeg får
ikke vist navnet på cellen/senderen?
Nogen der ved hvorfor?

Jeg har opgraderet softwaren i telefonen, det hjalp ikke... Jeg har Telmore
som udbyder.

Jeg har haft en T630 førhen, og den gjorde viste sendernavn helt fint.

Mvh Jean S. Christensen.

Fra : Sibber

Dato : 18-11-06 17:46

> Jeg har en K610i, hvor jeg har slået celleinformation til på... men jeg får
> ikke vist navnet på cellen/senderen?
> Nogen der ved hvorfor?

Har samme problem med samme telefon blot fra 3. Har oplevet at den har
vist celleinformation nogle meget meget få gange, men ellers virker det
ikke.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 19-11-06 01:18

Jean has brought this to us :
> Jeg har en K610i, hvor jeg har slået celleinformation til på... men jeg får
> ikke vist navnet på cellen/senderen?
> Nogen der ved hvorfor?

Det kan være fordi du er på 3G nettet og de ikke udsender celleinfo på
det net (det ved jeg ikke om de gør)

Sometimes I lie awake at night, and I ask, "Where have I gone wrong?"
Then a voice says to me, "This is going to take more than one night." -
Charles M. Schulz

Fra : Rainer Schöbe

Dato : 19-11-06 04:34

Hej Henrik.

Henrik Stidsen skrev:
> Det kan være fordi du er på 3G nettet og de ikke udsender celleinfo på
> det net (det ved jeg ikke om de gør)

Efter 3G-specifikationerne er det overhovedet ikke muligt at udsende
celleinfo på 3G.

Mvh.

--
Rainer Schöbe (Germany)
http://www.schoebe.eu

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 19-11-06 12:12

Rainer Schöbe laid this down on his screen :

> Efter 3G-specifikationerne er det overhovedet ikke muligt at udsende
> celleinfo på 3G.

Ja så er det jo en god forklaring på hvorfor de ikke gør det ;)

"Advertising is the art of convincing people to spend money they don't
have for something they don't need." - Will Rogers

Fra : Jean

Dato : 19-11-06 09:40

Henrik Stidsen skrev:
> Det kan være fordi du er på 3G nettet og de ikke udsender celleinfo på det
> net (det ved jeg ikke om de gør)

Jeg er meget sjældent under 3G-dækning, når jeg bevæger mig rundt... og
hverken på 3G, eller på GSM viser den celleinformationen, lidt træls...

Mvh Jean.

Fra : BuFFer

Dato : 19-11-06 14:59

Jeg har en se k750i med normalt cbb.dk
- den viser heller ikke celle info - nogen der så ved hvorfor ?

Fra : Fuzzbox

Dato : 19-11-06 15:34

BuFFer skrev:
> Jeg har en se k750i med normalt cbb.dk
> - den viser heller ikke celle info - nogen der så ved hvorfor ?

Ja cbb.dk bruger Sonofons net og de sender slet ikke den info ud.

Fuzzbox

Fra : BuFFer

Dato : 19-11-06 19:16

> Ja cbb.dk bruger Sonofons net og de sender slet ikke den info ud.

Ah - det forklarer jo en del