K610 - nogen erfaringer?
Fra : Jan-Erik

Dato : 17-11-06 22:13

Hej gruppe,

Er der nogen der har nogen kommentarer til denne mobiltelefon, SE K610i?

MVH
Jan-Erik

Fra : Jean

Dato : 18-11-06 16:22

Jan-Erik skrev:
> Er der nogen der har nogen kommentarer til denne mobiltelefon, SE K610i?

Jeg har købt den. Total fed telefon. Før havde jeg en T630... og den her er
bare for fed.
Der var dog et par software-fejl, men man opgraderer bare selv softwaren, og
det gjorde jeg. Det rettede fejlene.

Jeg har bestemt ikke fortrudt mit køb.

Mvh Jean.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 19-11-06 01:23

Jan-Erik brought next idea :
> Er der nogen der har nogen kommentarer til denne mobiltelefon, SE K610i?

Super lækker telefon :) "opgraderede" fra en K700.

Men, der er lige et par ting der irriterer lidt:
Den har en blinkende diode i toppen, ingen brugbar funktionalitet.
Lyser når man lader op (hvilket er totalt trist om natten!).
Ingen infrarød port - til at leve med når man har Bluetooth, men stadig
lidt trist.

Ellers en fed telefon :)

If mankind minus one were of one opinion, then mankind is no more
justified in silencing the one than the one - if he had the power -
would be justified in silencing mankind. - John Stuart Mill