Sony Ericcson K800i filoverføring?
Fra : P.K.

Dato : 17-11-06 21:30

Jeg har en SE K800i. Når jeg velger filoverføringsmodus så fungerer det
ikke, (den går da til frakoblet modus), så jeg får ikke dratt bilder o.s.v.
fra pc'en og over til telefonen. Noen tips om hva som kan være feil. (Jeg
bruker USB kabel).

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 20-11-06 15:15

P.K. wrote:
> [...]
> det ikke, (den går da til frakoblet modus), så jeg får ikke dratt
> bilder o.s.v. fra pc'en og over til telefonen. Noen tips om hva som

En K800i bruger ikke standard USB-protokol. Da jeg installerede software til
min K800i blev der lagt et hav af drivere ind - det kan være at du mangler
en af dem.

Ebbe