"Michael Tinding" <whocares@fiske.net> skrev i en meddelelse
news:4562c748$0$15882$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
> "Carsten Riis" <carsten.riis@gmail.com> skrev i en meddelelse
> news:45621404$0$49201$14726298@news.sunsite.dk...
>
>>
>> Bed dem om at deaktivere selve telefonsvareren og så aktivere den igen.
>> Det er ikke viderestillingerne (dem kan du selv klare, hvis du vil.
>>
http://web.telia.com/~u47904776/gsmkode.htm).
>
> Det gjorde jeg igår. Jeg fik dem til at aktivere min telefonsvarer i 30
> min og så deaktivere den igen - jeg ønsker ikke at benytte telefonsvaren.
> I de 30 minutter telefonsvaren var aktiv ringede jeg til den på nummer
> 28184000 og fik beskeden at der ikke var nogen beskeder. I dette tidsrum
> tændte og slukkede jeg telefonen i flere perioder, men samme resultat.
>
>>
>> Hvad med indstillingerne på din telefon? Ringer du til den rigtige
>> telefonsvarernummer dvs. 28184000?
>
> Ja
>
>> Hvis du har problemer med SMS'er så bør du indstille din SMS-central til
>> nummer 28187000.
>
> Ingen problemer her
>>
>> Rejser du meget i udlandet, så husk +45 foran de nævnte numre.
>>
> Ja det gør jeg, men jeg bruger 0045 af gammel vane
>>
>> Oplever du dækningsproblemer, så søg netværk manuelt, hvis det står på
>> automatisk eller automatisk, hvis den står på manuelt.
>>
> Tak for tips
>
>
>> Et sidste tip:
>> A: Afprøv dit simkort i fremmed telefon og sæt simkortet tilbage igen i
>> telefonen
> Ja det har jeg prøvet i to forskellige telefoner iconet kommer også der.
>
>> B: Afprøv fremmed simkort i din telefon.
>>
> Har jeg netop gjort det andet kort virkede korrekt.
>>
>> --
>> med venlig hilsen
www.de3faktorer.dk
>> Carsten Riis Mere skal der ikke til
>> for varigt vægttab.
Jeg har netop ringet til dem igen. Personen ved Telia havde selv døjet med
det samme problem, men han kunne ikke huske hvordan han udbedrede fejlen. Nu
går jeg ned i min lokale Telia-butik, så må de se om de kan gøre noget ved
det.
Tak for hjælpen
mvh Michael