K610 kontra W810i?
Fra : Jan-Erik

Dato : 14-11-06 22:34

Hej gruppe,

Jeg har i øjeblikket en W810i-
Jeg er efterhånden så træt af at man ikke selv kan bestemme om w810i går på
standby ved at slukke skærmen helt, eller vise uret/ubesvaret-opkald/SMS.
Det kan K610 telefonen heldigvis (halleluja), men bortset fra den lækre
forskel, kan jeg ikke rigtig finde nogen anden forskel i softwaren.

K610 er 3G telefon, men man kan bruge alm. GSM som jeg har tænkt mig. Der
følger et 64mb micro memory kort med, men det er ikke noget problem.

Er der mere jeg bør være opmærksom på inden jeg skifter telefon?

MVH
Jan-Erik