Overfør lyd???
Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 12-11-06 11:53

Hvordan overfører man lyden (mp3 afspilning) fra en W810i til bluetooth
hovedsettet???

Mvh Henrik

Fra : J.K.Arning

Dato : 12-11-06 12:32

On Sun, 12 Nov 2006 11:52:40 +0100, Henrik (Silkeborg) wrote:

> Hvordan overfører man lyden (mp3 afspilning) fra en W810i til bluetooth
> hovedsettet???

Det kræver at headsettet understøtter en "audiogateway" bluetooth profil.
Hvad den præcist hedder kan jeg ikke huske.

--
:: J.K.Arning :: http://arning.dk :: & mig ubekendte personer bedes undlade
at afslutte deres skriverier til mig med "KH dit og dat", så gode venner er

Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 12-11-06 14:23

"J.K.Arning" <spam@arning.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> undlade
> at afslutte deres skriverier til mig med "KH dit og dat", så gode venner

Mystisk, det virker med Nokia.....

KH dit og dat, Henrik

Fra : J.K.Arning

Dato : 12-11-06 19:06

On Sun, 12 Nov 2006 14:22:55 +0100, Henrik (Silkeborg) wrote:

> Mystisk, det virker med Nokia.....

Ok jeg kunne ikke få det til at virke med en SE K608I, måske Nokia og SE er
forskellige på det punkt?

Fra : Peter SD.

Dato : 12-11-06 18:58

Hej.

> [...]
> undlade
> at afslutte deres skriverier til mig med "KH dit og dat", så gode venner

Øv altså......

--
De hjerteligste hilsner fra
Peter